Kullandığımız Yazılım Dilleri ?
-
Arkadaşlar biz tbt çılar hangi yazıLım diLLerini kullanıyoruz. Ben meseLa asp ve vb üzerinde çalışıyoRum. yA siZ ?
-
Php , VB , Delphi.Başka da hatırlamıyom.
-
vb,ASP
-
bu konu daha önce verilşdimi yoksa ben mi öyle hatırladım?
-
Arattım bulamadım. Eğer daha önce verildiyse kusura bakmayın..
-
php
Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 6
