

Kullanıcı Listesinde Adın Çıkmaması
-
müridler iyi geceler öncelikle....olayım şudur windows 7 üzerinde 2 tane kullanıcım olduğunu varsayalım Ali ve Veli gibi....Ali ve Veli normal koşullarda herzaman bilgisayar ilk açılırken beraber görünür Ali kendi hesabına Veli kendi hesabına giriş yapar...benim sormak istediğim olay şudur ki Velinin hesabı görünmese ? açılışta sadece Alinin adı görünse ama arkada Velinin hesabınıda çalıştırıp işlem yaptırabilsek ???
Mümkünmüdür nasıl yapılır ?? Hikayede baya iyi oldu :D
-
İsmi görünmese nasıl çalıştırcan? :))
Win Xp de admin hesabı güvenli kipte başlatılınca gözüküodu, o tarz bişi olabilir aslında...
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
İsmi görünmese nasıl çalıştırcan? :))
Win Xp de admin hesabı güvenli kipte başlatılınca gözüküodu, o tarz bişi olabilir aslında...
-----------------------------Benimde aklıma Xp geldi aslında ama onun içinde Güvenli Kip lazım 4 köşede birden bağırıyo GÜVENLİ KİP modu diye... o olmaz :D
-
en kolayi
ali veli degil de
ali ve administrator yaparsin
ali kullanicisi her zaman gorunur
administrator e girmek icin de,
ctrl alt del yaparsin administrator yazar girersin
-
ali gorunur olsun veli gorunur olmasi seklinde varmi bilmiyorum