

Kullanılmayan Hotmail Mailler İptal Edilmeye Mi Başladı?
-
Merhaba,
2005-2007 yılları arasında aldığım hepsinin şifresi aynı olan hotmail tabanlı maillere giremeyince paralo sıfırlama deneyeyim dedim ama parola sıfırlamada yüzde 95'inde girdiğiniz live id yanlış diyor. Acaba kullanmayınca hotmail tabanlı emailler kullanıma kapatılıyor mu? Bilginiz var mı?
Parola sıfırlamada şu cevabı alıyorum:
Windows Live ID yanlış. Lütfen yeniden deneyin.
Uzun zamandır kıllanmadığınız eski maillerinizi kontrol eder misiniz?
-
benimde geçenlerde başıma geldi. Silinmiş galiba tekrardan aldım aynı adresi yine.
-
madrew bunu yazdı:
-----------------------------
benimde geçenlerde başıma geldi. Silinmiş galiba tekrardan aldım aynı adresi yine.
-----------------------------ben aynı adresi tekrar alamıyorum, kullanımda diyor.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba,
2005-2007 yılları arasında aldığım hepsinin şifresi aynı olan hotmail tabanlı maillere giremeyince paralo sıfırlama deneyeyim dedim ama parola sıfırlamada yüzde 95'inde girdiğiniz live id yanlış diyor. Acaba kullanmayınca hotmail tabanlı emailler kullanıma kapatılıyor mu? Bilginiz var mı?
Parola sıfırlamada şu cevabı alıyorum:
Windows Live ID yanlış. Lütfen yeniden deneyin.
Uzun zamandır kıllanmadığınız eski maillerinizi kontrol eder misiniz?
-----------------------------evet siliniyor
-
Aynen siliniyor.
-
Hala silinmemiş olan adreslerimden birinin şifresini unuttum, kayıtlı mail ise çok eskilerde kullandığın kapatılan maillerden biri. Nasıl alacağım şimdi ben onu?
-
6 ayda bir girmen gerekiyor. alti ay girilmemis hesaplar siliniyor.
-
desenize benim eski mail gitti o zaman :D bi arada @w.cn yapıodu uyuzluk tam bağlılık istio sanal bile öh :| :D
-
hacu benim 2 yıl önce kapadığım bi msn adresi vardı. Dün şimdiki msnemi açtım 2 yıl önceki msn adresim beni eklemiş :D Ne iş anlamadım :/