folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder Kullanılmayan Hotmail Mailler İptal Edilmeye Mi Başladı?



Kullanılmayan Hotmail Mailler İptal Edilmeye Mi Başladı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Merhaba,

    2005-2007 yılları arasında aldığım hepsinin şifresi aynı olan hotmail tabanlı maillere giremeyince paralo sıfırlama deneyeyim dedim ama parola sıfırlamada yüzde 95'inde girdiğiniz live id yanlış diyor. Acaba kullanmayınca hotmail tabanlı emailler kullanıma kapatılıyor mu? Bilginiz var mı?

     

    Parola sıfırlamada şu cevabı alıyorum:

    Windows Live ID yanlış. Lütfen yeniden deneyin.

     

    Uzun zamandır kıllanmadığınız eski maillerinizi kontrol eder misiniz?


    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    benimde geçenlerde başıma geldi. Silinmiş galiba tekrardan aldım aynı adresi yine.


    der die das
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    madrew bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde geçenlerde başıma geldi. Silinmiş galiba tekrardan aldım aynı adresi yine.


    -----------------------------

    ben aynı adresi tekrar alamıyorum, kullanımda diyor.


    enjoy i'm vaccinated
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba,

    2005-2007 yılları arasında aldığım hepsinin şifresi aynı olan hotmail tabanlı maillere giremeyince paralo sıfırlama deneyeyim dedim ama parola sıfırlamada yüzde 95'inde girdiğiniz live id yanlış diyor. Acaba kullanmayınca hotmail tabanlı emailler kullanıma kapatılıyor mu? Bilginiz var mı?

     

    Parola sıfırlamada şu cevabı alıyorum:

    Windows Live ID yanlış. Lütfen yeniden deneyin.

     

    Uzun zamandır kıllanmadığınız eski maillerinizi kontrol eder misiniz?


    -----------------------------

     

    evet siliniyor

     


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Aynen siliniyor.


    Gel bili bili gates
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Hala silinmemiş olan adreslerimden birinin şifresini unuttum, kayıtlı mail ise çok eskilerde kullandığın kapatılan maillerden biri. Nasıl alacağım şimdi ben onu?


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    6 ayda bir girmen gerekiyor. alti ay girilmemis hesaplar siliniyor. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    desenize benim eski mail gitti o zaman :D bi arada @w.cn yapıodu uyuzluk tam bağlılık istio sanal bile öh :| :D


    dewdim dewrildim geldim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hacu benim 2 yıl önce kapadığım bi msn adresi vardı. Dün şimdiki msnemi açtım 2 yıl önceki msn adresim beni eklemiş :D Ne iş anlamadım :/


    Cigu bigule :(
Toplam Hit: 3564 Toplam Mesaj: 9