folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Kullanmadığım Kullanıcı Adları Görünüyor



Kullanmadığım Kullanıcı Adları Görünüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba müridler

    cpanelin giriş sayfasında kullanıcı adı yazılan hani eski girilen kullanıcı adları görünüyor ya orda tanımadığım,kullanmadığım montafon34 diye kullanıcı adı çıkıyor

    vede facebooka girişde yine argjent_sahiti@live.com diye adres çıkıyor.Ben bu kullancı adlarını hiç kullanmadım.nede başkası bilgisayarımı kullanmıyor.

     

    Kaspersky İnternet Security 2012 ve KeyScrambler 2.8.2 kullanıyorum.

    Windows 7 x64 Sistem güncel

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    wireless mi kullanıyorsun?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    stux bunu yazdı:
    -----------------------------
    wireless mi kullanıyorsun?
    -----------------------------

    evde evet

    benden başka kullanan yok eminim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&cp=23&gs_id=9&xhr=t&q=argjent_sahiti%40live.com&pf=p&sclient=psy-ab&site=&source=hp&pbx=1&oq=argjent_sahiti%40live.com&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=bed15b37ffa8b3a0&biw=1280&bih=860

     

    sanirim kullandigin bi toolbardan kaynaklaniyo.

    google'a sordum yukardaki sonuclar cikti eleman epeyi meshur sanirim :)

     

    arkadas kurt sanirim :)

    https://profile.live.com/cid-72d202139bbfac8c

    profilinde kurt bayragi var.


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    hocam onları bende gördüyüm.

    bu BugMeNot eklentisinden olmasın?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    konuyu upladık ama bazen benim pc de de hiç kullanılmayan mail adresleri veya kullanıcı isimleri çıkıyor güncel kasper 2012 var taratıyorum ama bişe bulamıyor backdoor falan mı yedik acaba?


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    konuyu upladık ama bazen benim pc de de hiç kullanılmayan mail adresleri veya kullanıcı isimleri çıkıyor güncel kasper 2012 var taratıyorum ama bişe bulamıyor backdoor falan mı yedik acaba?


    -----------------------------

    bence trojanla ilgili değil

Toplam Hit: 1598 Toplam Mesaj: 7