folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kültür Mantarı



Kültür Mantarı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    Merhaba aRkadaşlar kültür mantarıyla ilgili bir saatten fazla zamandır araştırma yapıyorum ama anladığım dilde bişey bulamadım misel kompost falan bişeyler diyor çözemedim bir türlü bizim evin bodrumu bu iş için çok uygun ama bana mantar tohumlarını nasıl bulacağımı veya üreteceğimi toprağı nasıl hazırlayacağımı bu çiçeklere özel satılan çiçek toprağı olur mu olmazsa bunlara ne ilave edebileceğimi anlayacağım dilde anlatırsanız sevinirim teşekkürler şimdiden

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam bu işle ilgili zirilyon döküman var sen okuduğuna eminmisin?


    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    ya okuyorumda bilimsel yazıldığı için anlamıyorum canım kardeşim işim yok yalan mı söyleyecem sana

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    suanda abim yeni baslamak uzere anlattigi kadari ile aktarayim sana. kompost posetler icinde senin tohum dedigin seyler ve en onemlisi o.kumu klimasi izalasyonu derecesi rafi vs hepsi incelikle hazirlanip ondan sonra komposu topraga vermek gerekiyor.komposu attiktan 2hafta sonra mantr cikmaya basliyor.en verimlisi ilk kompostur.hersey yeni oldugu icin.ama toplamasi cok zor oluyor tek kisi yetisemiyor.3 kere mantar topluyorsun bi kompostan.diger nem sarti vs tam bilmiyorum bildiklerim bi kadar.digerlerini de dokumanlardan toplarsin.he komposlari da mantrcilardan rahatlikla bulabilirsin.yaklasik 5.000tl ye temiz ve verimli bi yer yaparsin her seyi hazir alacaksan.kendin el uordami toplama yaparsan 2.500-3.000liraya halledersin.daha net bilgiler ogrenince yazarim.

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    memnun olurum canım kardeşim bir zahmet lütfen

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KroBey
    KroBey's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2009
    Erkek

    İyi para varmı müdür bu işte. 


    " Kro "
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    Merhaba, Bu işi en iyi yapan Antalya Korkuteli'ndeki insanlardır. Ülkenin kültür mantarı ihtiyacını,yanlış hatırlamıyorsam büyük bir kısmı, oradan çıkıyor. Kompos mantarın yetiştiği toprak yani böle sığır dışkısından falan oluyor. Pis bir kokusu var...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    walla az sermayeyle çok ürün toplandığı için tatlı parası var aklıma yattı yani

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    hocam olurda bu işi yaparsan nekazandın negitti gibi bilgileri buraya yazmayı unutma sakın


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------
    Merhaba, Bu işi en iyi yapan Antalya Korkuteli'ndeki insanlardır. Ülkenin kültür mantarı ihtiyacını,yanlış hatırlamıyorsam büyük bir kısmı, oradan çıkıyor. Kompos mantarın yetiştiği toprak yani böle sığır dışkısından falan oluyor. Pis bir kokusu var...
    -----------------------------
    zaten ben de antalyadayim.abim de korkutelinde yapiyor bu isi.getirisi de cok cok guzel.isi iyi yaparsan elinden cabik cikartabilirsen parasi guzel.abim gelince sana detayli bilgi vericem hozam.

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnerJiC
    EnerJiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2010
    Erkek

    üretimine bir başlasam satarım elimde kalmazda üretmek önemli benim için  bana en kısa yoldan de ki evinin bodrumuna şununla karıştırdığın toprağı ser tohumu git şuradan al serp büyüme aşamasındada şunları yap de gerisini bana bırak üretim olduktan sonra herşeyi satarım allaha şükür

Toplam Hit: 1326 Toplam Mesaj: 11