Kurulum Yarım Kaldı XP
-
Hayırlı akşamlar arkadaşlar.az önce laptop a windows xp pro yu usb ile yükleme çalıştım.xp yi usb ile boot ettim daha sonra xp nin kurulacagı bölümü falan biçimlendirip kurulum dosyalarının yüklenmesini bekledim buraya kadar sıkıntı yok bundan sonra pc kurulum dosyalarını yükledikten sonra bir daha açılmadı.Bİos a girdiğimde usb ile boot etme seçeneği çıkmıyor usb çıkışları makina görmüyor.KUrulum yarım kaldı ve windows yükleme dosyalarını göreediği için devam edemiyor.BU sorunun üstesinden nasıl gelebilirim acaba ?
Herkese hayır geceler ve teşekkürler
-
Usb Portları Disable olmuş olabilir Enable yapmayı denemelisin diyebilirim ilk olarak.
-
Cd varsa ondan kurulum yap...
mclaren tarafından 26/Oca/13 06:45 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1037 Toplam Mesaj: 3
