Kurulumda Hata Hocalar
-
Arkadaşlar bu gta istanbul cityi kurmaya çalışıyorum dördüncü adımda şöyle bi şey diyor IMG Ed programında File ve Open diyerek GTA Vice City/models/gta3.img dosyasını açınız. file open diyorum o dosyayı şeçiyorum şöyle bi hata veriyor CANNOT OPEN FİLEC:/PROĞRAM FİLES/ROCKARS GAMES/GRAND THEFT AUTO FİLES/MODELS/GTA3.İMG. DEDİMKİ TAHRİBATTAKİ MÜRİDELERİN BAŞINADA BÖYLE Bİ DURUM GELDİYSE Bİ YARDIMCI <:) hadi be hojalar bi el atalım şuna
-
versiyon uyuşmaya bilir.Yama sitelerinden farklı yamalar mevcut. Onları kullanabilirsin.google da "oyun yama" diye aratırsan bulabilirsin.Tırnakları yazma
-
yok hoca yok olmuyo olmassada olmasın ne yapalım
-
bu oyun kurulu bir arkadaşına ulaş.O hata verilen dosyayı sana göndersin.. yoksa git bir cafeye ordan o dosyayı mailine at öyle oyna.Bana kalırsa oyun oynama ama neyse..
-
Tamam hoja dediğin gibi yapıyım sağol
Toplam Hit: 896 Toplam Mesaj: 5
