KYK Sıkıntısı
-
ben kyk ya burs ve kredi için başvurdum. yukarıdaki linke girip tc kimlik no. mu girdigim de bu çıkıyor
2012-2013 ÖĞRETİM YILINDA
KURUMUMUZA DİLEKÇE EKİNDE GÖNDERMENİZ GEREKEN BELGE SORGU ALANIDIR.ÖNEMLİ NOT: 1-BURS VE ÖĞRENİM KREDİSİ SONUÇLARI HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR. 2-AŞAĞIDA KENDİSİNDEN BELGE İSTENİLMEYEN ÖĞRENCİLER HERHANGİ BİR İŞLEM YAPMAYACAKLARDIR. TC Kimlik Numarası Bulunamadı herkestemi böyle yoksa ben başvuru yaptığım zaman herhangi bir nedenden dolayı başvurum ilgili yere gitmedimi ?
-
bişi yok hocu işte açıklanmamış işte
belge talebi olanlar çıkıyor sanıyorum sendende talep olmadığı için sonuç çıkmıyor
yarın açıklanıyor diye duydum
-
bendede aynısı çıkıyordu aradım kyk yı başvurunuz var orada görünmüyor dedi , zaten bir kaç arkadaşa denettim başvurusu olmayanda başvurunuz yok yazıyor , sendede sıkıntı yoktur diye düşünüyorum
-
Açıklanmadığı için öyle yani sıkıntı yok benim kızdada öyle yazıyor
-
geçen bi mürid daha açmıştı kyk konusu o zaman bakmıştım görünüyordu
şimdi bendede
2012-2013 ÖĞRETİM YILINDA
KURUMUMUZA DİLEKÇE EKİNDE GÖNDERMENİZ GEREKEN BELGE SORGU ALANIDIR.ÖNEMLİ NOT: 1-BURS VE ÖĞRENİM KREDİSİ SONUÇLARI HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR. 2-AŞAĞIDA KENDİSİNDEN BELGE İSTENİLMEYEN ÖĞRENCİLER HERHANGİ BİR İŞLEM YAPMAYACAKLARDIR. TC Kimlik Numarası Bulunamadı << Geri diyor.. problem genel galiba..
-
ilgi alaka için teşekkürler :D öğrenim kredisi çıktı yarın kredi kartı çıkarmaya gidiyorum bi koşu :D
-
ilgi alaka için teşekkürler :D öğrenim kredisi çıktı yarın kredi kartı çıkarmaya gidiyorum bi koşu :D
-
niRvana_GG bunu yazdı
ilgi alaka için teşekkürler :D öğrenim kredisi çıktı yarın kredi kartı çıkarmaya gidiyorum bi koşu :D
nerden baktın hocam sitede hala link yok
