KYK Ya Dilekçe
-
Dostlar daha önce bir üniverstede okudum 1.5 yıl sonra bıraktım (bu sürede harcımı yatırdım ve kaydım devam etti) daha sonra başka bi üniversteye yazıldım şuandada kredim devam ediyor ama kesilme ihtimali var. Duydugum kadarıyla bir dilekçe yollamamız gerekiyormuş Acaba bilgisi olanlar paylaşabilirmi .?
-
Kyk müdürlüğüne gidersen örnek dilekçe görebilirsin.sonra dilekçeyi yazarak kyk genel müdürlüğüne postahane aracılığı ile yollayacaksın
-
Herhangi bi kyk yurduna gitsem yardımcı olurlarmı acep ?_
-
RDxMaster bunu yazdı:
-----------------------------
Herhangi bi kyk yurduna gitsem yardımcı olurlarmı acep ?_
-----------------------------ewet hacım
-
eyvallah reyis
-
peki beyler ben 2006 girişliyim
ilk yıl hazırlık okudum.
o yıl kredi almadım.
sonrasında başvurdum 4 yıl boyunca aldım bu yıl kesildi.
,acaba bu yıl tekrar alma şansım oluyormu ?
çünkü hazırlık ile beraber 5 yıl alanlar var .
ben hazırlıkta başvurmadım.
ayrıca kimisi dilekçe ile bir yıl uzatma şansın da var filan diyordu?
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
peki beyler ben 2006 girişliyim
ilk yıl hazırlık okudum.
o yıl kredi almadım.
sonrasında başvurdum 4 yıl boyunca aldım bu yıl kesildi.
,acaba bu yıl tekrar alma şansım oluyormu ?
çünkü hazırlık ile beraber 5 yıl alanlar var .
ben hazırlıkta başvurmadım.
ayrıca kimisi dilekçe ile bir yıl uzatma şansın da var filan diyordu?
-----------------------------önceden vardı kardeşim ama kaldırdılar. ben de uzattım okulu. alınıyodu bi sene daha kyk nın müdürlüğüne de gittim genel merkezine de gittim vermiyolar geçen yıl yasa mı ne değişmiş verilmiyomuş :F
