folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder KYK Ya Dilekçe



KYK Ya Dilekçe

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RDxMaster
    RDxMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Dostlar daha önce bir üniverstede okudum 1.5 yıl sonra bıraktım (bu sürede harcımı yatırdım ve kaydım devam etti) daha sonra başka bi üniversteye yazıldım şuandada kredim devam ediyor ama kesilme ihtimali var. Duydugum kadarıyla bir dilekçe yollamamız gerekiyormuş Acaba bilgisi olanlar paylaşabilirmi .?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aref
    aref's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2011
    Erkek

    Kyk müdürlüğüne gidersen örnek dilekçe görebilirsin.sonra dilekçeyi yazarak kyk genel müdürlüğüne postahane aracılığı ile yollayacaksın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RDxMaster
    RDxMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Herhangi bi  kyk yurduna gitsem yardımcı olurlarmı acep ?_

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    RDxMaster bunu yazdı:
    -----------------------------

    Herhangi bi  kyk yurduna gitsem yardımcı olurlarmı acep ?_


    -----------------------------

    ewet hacım 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RDxMaster
    RDxMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    eyvallah reyis

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    peki beyler ben 2006 girişliyim 

    ilk yıl hazırlık okudum.

    o yıl kredi almadım.

     

    sonrasında başvurdum 4 yıl boyunca aldım bu yıl kesildi.

    ,acaba bu yıl tekrar alma şansım oluyormu ?

    çünkü hazırlık ile beraber 5 yıl alanlar var .

    ben hazırlıkta başvurmadım.

     

    ayrıca kimisi dilekçe ile bir yıl uzatma şansın da var filan diyordu?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    peki beyler ben 2006 girişliyim 

    ilk yıl hazırlık okudum.

    o yıl kredi almadım.

     

    sonrasında başvurdum 4 yıl boyunca aldım bu yıl kesildi.

    ,acaba bu yıl tekrar alma şansım oluyormu ?

    çünkü hazırlık ile beraber 5 yıl alanlar var .

    ben hazırlıkta başvurmadım.

     

    ayrıca kimisi dilekçe ile bir yıl uzatma şansın da var filan diyordu?


    -----------------------------

    önceden vardı kardeşim ama kaldırdılar. ben de uzattım okulu. alınıyodu bi sene daha kyk nın müdürlüğüne de gittim genel merkezine de gittim vermiyolar geçen yıl yasa mı ne değişmiş verilmiyomuş :F

Toplam Hit: 1184 Toplam Mesaj: 7