KYK Yurt Parası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya ben yurt parasını yatırcam bilecik kyk yurdundayım emme yatıramadım istanbulda yatrablirmiyim veya hesap no fln varmıdır acaba bilginiz var mı 


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amg
    amg's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    kaldığın yurda yatırman gerekiyor. bir hesap numarası filan yok. başka bir yerdeki kyk yada yatıramıyorsun. orda güvendiğin biri varsa yolla parayı ona o yatırsın. ben yurtta kaldığım dönemler hep öyle yaptım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    Bu seneki başvurular ne zmn başlıyor biliyormusunuz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Echer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu seneki başvurular ne zmn başlıyor biliyormusunuz


    -----------------------------

     

    temmuz sonu 

     

    edit:   @2

    eminmisin hocam öyle olduguna ankraya havale yolu ile yatırılmıyormuydu 


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albayrak_89
    albayrak_89's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    kyk yurtlarının hesap numarası yok ıkı secenek var bizzat kendın gıdıceksın yada orada bulunan bı arkıne tc numaranla birlikte ücreti verıceksın senın adına yatırcak


    Tarih aptalların adıyla doludur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    albayrak_89 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kyk yurtlarının hesap numarası yok ıkı secenek var bizzat kendın gıdıceksın yada orada bulunan bı arkıne tc numaranla birlikte ücreti verıceksın senın adına yatırcak


    -----------------------------


    THE BeYaZ
Toplam Hit: 1843 Toplam Mesaj: 6