LAN Ağıyla İlgili Bir Soru
-
LAN ağıyla bağlanan bilgisayarlar arasında iletişimi hangi programlar aracılığı ile sağlayabilirim ?
-
iletisimden kastin ne ? dosya paylasimi falan mi ?
-
Radmin
dameware
-
Zaten lan ağı ile bağlanan pcler birbirine bağlı ve protokoller vasıtasıyla iletişim halindedir.
Dosya paylaşımı da yapabilirisn.
Senin tam olarak isteğin nedir ?
-
Hem dosya paylaşabilme,hemde anlık ileti gönderebilme yeteneğine sahip program arıyorum
-
windows istediklerinin hepsine sahip zaten!
-
süper bi anlık iletişim programı yazmıştım vb'de. bastığın anda karşı tarafa gidiyor yazıların. öyle bişi yapabilirsin. chatleşmeside çok zevkli oluyor :)
-
Radmin'de Sohbet MEVCUT.
Aynı şekilde Remote Desktop Protocol ile de uzak masaüstü yaparak user'lerla konuşabilirsin. ben sistemimde yapıyorum.. Özellikle hatun kullanıcıların hoşuna gidiyor:) İşin sıkıcı olduğu zamanlarda pat dalıyorum pc'ye ve not defteri acip naber ? diyorum.. altına devam ediyorlar.. Not Defteri yani bildiğimiz .txt'de de epey işe yarar sohbet için :)
Ayrıca TeamVier 'da bu konuda başarili bir Program.
Dosya paylaşimi içinse \\ip-numarası şeklinde zaten Windows üzerinde paylaşimlar yapabilirsin. ;)
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
Radmin
dameware
-----------------------------sanırsam programları karşı bilgisayarlara da yüklemek gerek öyle değil mi.
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
Radmin
dameware
-----------------------------sanırsam programları karşı bilgisayarlara da yüklemek gerek öyle değil mi.
-----------------------------domain varsa dameware karşı bilgisayara kurmadan bağlanır.kendi saniyeler içinde karşıya servis atar ve uzak masa üstünü başlatır.
radmin için evet karşı bilgisayarada radmin kurup güvenlik duvarına tanıtmak gerekir.
-
lan chat
network chat
diye arattirirsan hem network dekilerle sohbet edebilecegin, dosya gonderip alabilecegin programlar bulabilirsin.
