Lan Kuramıyorum
-
arkadaşlar masaüstü bilgisayarımdaki belgeleri notebooka atacağım kablo ile birbirine bağladım bilgisayarları ev veya küçük işyeri ağı kur dedim masaüstünden olmadı masaüstü xp notebook vista biri el atarsa sevinirim
-
normal kablomu kullanıyosun. Bildiğim kadarı ile iki pc arasında cross kablo gerekli.
-
mesela xp de ağ kurarken ağ ayarlarını al diye bişey olması lazım, başka windows sürümlerinde ağ oluşturmak için biraz kurcala bi bilen çıkana kadar
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
normal kablomu kullanıyosun. Bildiğim kadarı ile iki pc arasında cross kablo gerekli.
-----------------------------bu şey kablosu ya internet için varya ondan bir kere yapmıştım oldu yani
-
Başlat > Çalıştır > cmd > ipconfig yaz, ipyi al
ardından bağlanacağın bilgisayardan başlat > Çalıştır
\\192.168.1.6 burdaki ip adresini bağlanacağın bilgisayarın ip adresine göre değiştireceksin
-
hocam bilgisayarlar arası bağlantı kurarken çapraz kablo kullanman lazım . ya git bi kablo al yada elindeki kabloyu yeniden jack takarak dizilimini yap ...
-
ikiside laptopsa ethernet kablosu yani dediğin kablo işe yarar. Ama bağlantıyı kurduktan sonra XP bilgisayarda yerel ağ bağlantısının özelliklerine girip IPv6 yı yüklemen gerekiyor, hatırlamıyorum onuda google'a sor.
