Lan Nasıl Kurulur?
-
sevgili müritler benim toshiba l300 11-m laptopum var laptop vista ben 2 m lik lan kablosu aldım masaüstü (xp pro) bilgisayarımla fifa 07 counter vs oyunlar oyun oynamak istiyorum bu ağı nası kurucam şimdiden teşekkürler!
-
Yapman gereken 1adet cross bagli cat5 kablo.
Iki bilgisayarin ayni workgroup ta olmasini saglaman.
Ag kuruldu tamam.
-
hocam adam 2 m lik kablo verdi bilgisayarların ethernet kartının oludugu yere sokuyorum cs sourceye girip lan a geliyorum refesh diyince bulmuyor
-
ağ bağlantılarımdan ew ağı kurdun mu orda değişik topolojilerde şekiller war doğru olanı bakıp yap :)
-
ev ağı kuracan.
hadi onu yapamassan yüklü hamachi ordan oyna. -
hocam bu işlemi 2bilgisayardamı yapayım bide biri vista biri xp
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
ev ağı kuracan.
hadi onu yapamassan yüklü hamachi ordan oyna.
-----------------------------
yok hocam bide dosya alış verişi yapacam -
http://www.mavietki.com/network-ve-internet-dokumanlari/13264-windows-xp-de-adim-adim-resimli-ag-kurulum-anlatimi.html
-
nurky hocam çok sağolda ben vista için ne yapacam
-
ben açıklim olayı arkadaşım ev ağı kurarak yapman çok zor çünkü xp vistayı görmüyor
sen kabloyu tak çalışma grupları aynı olsun vistada ag bölümünde gizliligi falan aç ağ otomatik kendisi bulur başka ayar yapmana gerek yok hea unutmadan eğer ag otomatik bulmazsa ag baglantılarımdaki yerel ag nın firewall u kapat
