Lan Parti
-
selam muridler
lan partide oyun oynarken (örn nfsmw,C&C generals ) kotaya girer mi ?
-
Hayır.
-
teşekkürler çok kesin oldu =)
-
pc'ler aynı modeme bağlı oldugundan kota yemez .. modem üzerinden oynamış oluyorsun sonuçta bir nevi server gibi ..
ama aynı şekilde Multi ( online ) oyunlar oynarsan sömürür . oyunada bağlı tabi bu ..
kotadan yemez yani :)
Toplam Hit: 932 Toplam Mesaj: 4
