Lan Sorunu
-
MSI 915G anakartımız var.Bunu Lan utility olayını yükledik.Ayrıca US robotics modemimiz var ama LAn gözükmüyor.Modemin Driver 'ı yok.Lan dan direk bağlanabilirsiniz diyor.Ama anakart yüklediğimiz lan driverını tanımıyor gibi bir durum.Yardımlara şimdiden teşekkürler.
-
suan zaten bağlantıdasın
everest tiipi programlarla çözebilirsin güncel yazılım muhabbeti olabilir utilityde başıma geldi
modemin marka ve modelinden kendi sitesi yada normal forumlardan drriverini indirebilirsin
tekk söyleyeceim bu
-
modem veya modem sürücüleriyle ilgili bi sorunun yok. modemi ethernetten taktıgın gibi direk calısır zaten.
eğer onboard ethernet kartın varsa anakart marka modeline göre aratabilirsin. eğer normal pci kart olarak takılıysa eth. kartının modeline göre aratırsın.
anakartının modelini ögrenmek icin ise everest ultimate işini görür :)
-
Öteki bilgisayardan bağlanıyorum zaten abi driverleri felan ordan indirdik=) ama olmadı malesef.
-
-
eğer ethernet portunda sorun oldugunu düşünüosann hocaa hiçmi yok evde hub kartı falan xD
bnm dolu :D
-
blutarm bunu yazdı:
-----------------------------msı 915g combo güncel lan driverları indir tekrar kur dene yine tanımaz ise ethernet portunda sorun oluşmuş olabilir.
MSN 915G - COMBO - COMBO2
Xp için İNDİR
Vista için İNDİR
MSI 915G - NEO2 Platinum - NEO2 FR
Xp için İNDİR
Vista için İNDİR
MSI 915G- NEO3 FR-FIR
Xp için İNDİR
Vista için İNDİR
-----------------------------
Hocam çok teşekkür ederim.Ama malesef çalışmadı formattan önce bağlantı vardı.combo2 için olanı indirdim zaten malesef tık yok.
-
Advanced Windows Care programını kurup bir analiz et daha sonra düzelt pc yeniden başlıcaktır.Yine sistem araçlarından ethernet bağdaştırıcılarını göremezsen ethernet driverını tekrar kur öyle dene...
-
Normal setupla yaptım olmadı.Aygıt yöneticisinden sürücü yönlendirdim oldu.Çok tav oldum ama oldu sonunda yardımlara teşekkürler.
