

Lanet Windows‘Un Kullanıcı İşlemlerini Sonlandıramaması !
-
çıldırıyorum hocalar.. delirtiyor bu windows beni.
kodumun windowsun da yönetici olarak benim hesabım var, bide normal bi tane kullanıcım var.
şimdi ben görev yöneticisini açıyorum, işlemler sekmesine geliyorum seçtiğim işlemleri sonlandıramıyorum..
normal kullanıcı işlemleri sonlanmıyor. çıldırıcam. bi kaç gün öncesi sonlanıyordu, şimdi erişim engellendi diyor.
mesela msn i sonlandırmak istiyorum sonlanmıyor, firefox u sonlandır diyorum sonlanmıyor. hiç birisi sonlanmıyor.
lütfen bi yardım ediverin hocalar.
tam yetkilerim var. administrator um, gerizekalı şey erişim engellendi diyor.
erişimi bana engelliyo da kim erişebilicek benden başka buna..
daha bunun gibi büssürü sıkıntı. tak etti artık. Bu arada windows 7..
linux kur diyceksiniz, bilmiyorum ki alışabilirmiyim bu linux e. hiç kullanmadım. program uyumsuzlukları felan da varmış sanırım. uğraşılır mı :|
bu arada bilgisayarım temizdir. virüs felan yoktur. 2 tane antivirüs var. çok fazla da dosya indirmem zaten.

-
security task manager bu program işine yarar
-
senin kafa güzel gibi geldi yazdıklarını okurken nedense kactane içtin :D
-
BlackApple Hocam ctrl alt delete ye basınca açılacak bişi istiyorum. pratik olsun yani. bişeyi sonlandırmak için program açıp kapatmayım. saol genede.
q3zqin Hocam bişi içmedim. artık tak ettirdi. valla şuan iyi değilim zaten.
-
cd leri varsa windows u onar düzelir sorunun tahmınımce ;)
-
q3zqin bunu yazdı:
-----------------------------
cd leri varsa windows u onar düzelir sorunun tahmınımce ;)
-----------------------------nafile hocam. bi yerde bunun ayarları felan olmalı ya :|
-
Yok mu bilen kimse :/
-
Hom işletim sisteminin ayarı kacmış biraz :)
Process explorer tarzı bir tool kullanıp windowsu onarırsan düzelir diye düşünüyorum