Laptob Camera Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    arkdaslar asus k50ıj serısı laptobum war ısletım sıstemım vıstaydı. wın 7 yaptıktn sonra camra ters gostermeye basladı sorunu duzltemedım yardımcı olursnız sewınırım tesekkurler...


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rido59
    rido59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    hocam msnden kamera ayarlarına gir orda var eğer kapalıysa tikler programını indir 7 için yoksa xp sürümünü uyumluluktan yada yönetici olarak çalıştır sorunun çözülür :)


    zzzzzz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    hocam, yüksek ihtimal sen win7 nin kendi kurduğu driveri kullanıyosun. değilse, kameranın ters gösterme sorunu driverdan kaynaklanır. uyumlu driver bul. komple kaldır yenisini yükle. bi kaç driver bulabilirsin aynı kamera için, düzelene kadar denicen mecbur.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    hocam hala aynı :(


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    team yüklümü makinanda?

     


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    halletım hocam kldırdım ynı guncel drıverı buldum oldu tskurler :)


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    recaa :) tüm isletim sistemlerinde, kameranın ters göstermesi yada kırmızı göstermesi driver sorunudur. aklında olsun :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    dersimi aldım :)


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
Toplam Hit: 738 Toplam Mesaj: 8