Laptop Açılmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    merhaba teldeyim öncelikle yazm hatası falan olursa kusura bakmayın.laptop açılmıyor. Biosta hdd yi görüyor.fakat açılışta sürekli baştan başlıyor.işletim sistemlerine geçmiyor.2. Boot olarak dvdromu gösterdim.açılışta dvdromdan ses geldi anladıgım kadarıyla hdd yi atladı veya okuyamıyor.dün gece alet sogukta kaldı acaba onun etkisi olabilir mi?simdi nasıl çözebilirm bu durumu önerisi olan var mı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Bi incele bakalim isine yarar bi konu bulabilirskn.

     

    www.garantinotebook.com

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    Bi incele bakalim isine yarar bi konu bulabilirskn.



    www.garantinotebook.com




    maalesef bulamadm.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Ram bozulmus olabilir.yada adaptorun bozulmusb olabilir.bataryasiz calistirmayi dene.firsatin varsa adaptor yadab bataryayi degistir dene.

    Aklima birsey geliyor ama..

    Laptop toshiba mi ? A300 serisi 


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    FCN bunu yazdı
    merhaba teldeyim öncelikle yazm hatası falan olursa kusura bakmayın.laptop açılmıyor. Biosta hdd yi görüyor.fakat açılışta sürekli baştan başlıyor.işletim sistemlerine geçmiyor.2. Boot olarak dvdromu gösterdim.açılışta dvdromdan ses geldi anladıgım kadarıyla hdd yi atladı veya okuyamıyor.dün gece alet sogukta kaldı acaba onun etkisi olabilir mi?simdi nasıl çözebilirm bu durumu önerisi olan var mı

    DVD'ye işletim sistemi taktığında yükleme durumuna geçebiliyor musun? Geçebiliyorsan muhtemedir ki sorun hdd dir. 

    geçemiyorsan büyük ihtimal sorun ana karttadır...

    Laptoğu açabilme durumun var ise ana karta saç kurutma makinesi tut. Muhtemeldir ki çözülür...


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    acilirken f8 e bas, sistem hatalarinda yeniden baslatmayi devre disi birak de, hatayi buraya bi yaz


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 795 Toplam Mesaj: 6