Laptop Açılmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    selam beyler. kardeşimin laptopunda bi problem var. power düğmesine bastığımda ekrana görüntü gelmiyor. ve normalde power düğmesine 5 sn basılı tutmamız gerekirken tek tıklamada elektriği kesiyor. bazen de işlemciyle bağlantı kuruyor açılış sesi geliyor ama ekranda görüntü yine yok. böyle 5-10 kere power dan açıp kapatıyorum ve açılıyor.

    2. problem işletim sistemi vista. xp ye çevirmek istiyorum fakat ekran karti driveri yok. driver olarak mirage 3 graphics kullanılmış.

    yardımlarınızı bekliyorum.

    kolay gelsin


    Nerde o eski TBT...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    monitor bagla bakalım notebook ekranında mı problem var anlayalım.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    monitor bagla bakalım notebook ekranında mı problem var anlayalım.
    -----------------------------
    ekranda problem olsa hiç açılmazki. 10 15kere power basıp actığımda acılıyor.

    Nerde o eski TBT...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    ok kolay gelsin.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    babybash22
    babybash22's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2006
    Erkek
    ya arkadaşım bi konu acıyosn yardım istiyosun  ve birisi konuna cvp yazıo ve saçma sapan bişey yazarak cvp yazıosun. monitörün sağlamsa nasıl 10-15 kere acıp kapadıgında görüntü geliyor hem yardım istiyosun bi o kadar da kahnen bir tavırla konusuyosun git sorununu para ver öyle çöz o zaman
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onurlncn
    onurlncn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------
    monitor bagla bakalım notebook ekranında mı problem var anlayalım.
    -----------------------------
    ewet dogru söylemiş baska bir monıtore bagla vga cıkısından onu bı dene. gene acmazsa bendede oyle bır laptop var servısten yenı geldı ekrankartı bozzuk oldugu ıcın dogal olarak goruntu vermıo ekrankartıda onboard oldugundan dogal olarak anakart arızalı anakart degısecek denıldı

    10UR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bende aynını dicektim fakat

    ,açılış sesinin çıkması gerekir arıza  sadece monitördeyse bataryayı tak çıkart dicem ama yapmılındır heralde

    xp ye çeviriceksen xp cd sini takmakla işe başlaya bilirsin,

    edit 

    Bura_x hocam garantiye götür fabrika hatası olmuş yenisini istiyom de 0 ile değiştir bence


    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    aynı sorunun benzeri bendede var. hp compaq laptop, ekran bazen açılmıyor, 2-3 kere power düğmesinden kapatıp açıyorum ekrana görüntü geliyor. garantiye götüreceğim keratayı

    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    daha önce aynı şekilde bir notebook bana tamire gelmişti.. çok uğraşmıştım ama aslında hiç bir sorunu yokmuş.. notebook açmadan bağlı usb var mı ? varsa çıkar (= sorun oymuş.. uzun süre sonra çösmüştüm..

    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
Toplam Hit: 2887 Toplam Mesaj: 9