Laptop Açılmıyor (Mavi Ekran)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Toshiba L10 serisi. şu öğretmenlere bi ara verilenlerden. bilgisayar çalışır vaziyetteyken internete girmediğini gördüm ve yeniden başlattım. ancak windows amblemi geldikten saniyeler sonra bilgisayar hata veriyo.mavi ekran çıkıyo ve resetliyo.

    güvenli modun hiç bir türünde açılmıyor. olağan şekilde başlamıyor. ve diğer alternatifler... hiçbirinde çalışmıyor.

    format atmak istemiyorum. yardım eder misiniz arkadaşlar? simdiden teşekkürler. 


    All I need is a possibility.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    açılışta f8 e bas ve sistem hatalarında yeniden başlatmayı devredışı bırak diye bi seçenek var ona bas ve mavi ekrandaki hata kodu söyle 0x000000a gibi

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    neyine yardım edelm hocam?

    format atmanaysa eger ;

    www.tahribat.com/forumsearch.asp ye gir format smilasyon yaz bi mürid payla$mı$tı sanırım ordan bak atarsn ona gore :)

    olmadı gene yaz buraya herkes yardımcı olr.


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    0x00000024 ( 0x00190203, 0x85F40A38, 0xC0000102, 0x00000000)

    @metanet format atmak istemiyorum.


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Sistemi XP cd'si ile başlatıp ilk ekranda kurtarma seçeneği "R" ile bilgisayarı açıp komut ekranında "chkdsk /p /r" yaz.(tırnaklar olmadan) işlem biraz uzun sürebilir 5/5 yaptığında sistemi yeniden başlat %90 pc açılacak. eğer xp cdsini taktığın zaman kurtarma konsolu gelimyor ise netten bir tane live xp indir ve ordaki cmd komut satırından yap işlemi

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    oldu kardeşim saolasın.


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 4057 Toplam Mesaj: 6