Laptop Alıcam ! Fikir Ve Öneriler. . .
-
beyler bayanlar... *uzun zaman boyunca acik kalıcak ve ısınma problemi olmiycak *beni uzun sure idare edicek . *tasarim programlari / oyunlarda bana yuksek performans vericek. *teknik destegi beni ugrastirmiycka uzmiycek * hicbir sekilde hp/packerdbell lmiycak (: max-1300 fiyatinda taksitle alabilcegim bir laptop onerirmisiniz.
-
bu nasıl ? DELL INSPIRON 5010 B45H33 I5-450M 2.40 3GB 320GB 15.6 LED EKRAN 1GB VGA
1320.64 TL yazyo ...
http://www.tekmarshop.com.tr/ProductDetails.asp?productid=8888
EDİT : çanta yokmuş ... zaten 50-60 tl bişe ... galiba
-
guzele benziyor (: dusunucem fakat daha iyi teklifler gelebilcegi dusuncesi yınundeyim . . . bide kullanan birinin izlenimini isterim. ısınma sorunlari durumu ne ?
-
sen o yazdığın özelliklere göre laptop sahip olmak istiyorsan 1300 TL.ye zor bulursun. en az 1700-2000 TLden aşağı olmaz senin istediğin özelliklere göre tabiki marka olarakta ASUS'tan şaşma derim.
-
1 tane asusumuz vardi fakat gerek ısınma sorunu gerek cok degisik parca sorunsalı yuzunden bir daha tercih edicegimi sanmiyorum. ozellikle ısınma sorunu istemiyorum .
-
packredbelll derım bskada demem ...
-
GICIKCAN bunu yazdı:
-----------------------------
sen o yazdığın özelliklere göre laptop sahip olmak istiyorsan 1300 TL.ye zor bulursun. en az 1700-2000 TLden aşağı olmaz senin istediğin özelliklere göre tabiki marka olarakta ASUS'tan şaşma derim.
-----------------------------Katılıyorum benimde tercihim ASUS, yeni modellerinde ısınma problemi yok emin olabilirsin bu konuda :)
-
Serdarr bunu yazdı:
-----------------------------
bu nasıl ? DELL INSPIRON 5010 B45H33 I5-450M 2.40 3GB 320GB 15.6 LED EKRAN 1GB VGA
1320.64 TL yazyo ...
http://www.tekmarshop.com.tr/ProductDetails.asp?productid=8888
EDİT : çanta yokmuş ... zaten 50-60 tl bişe ... galiba
-----------------------------bu laptoplar durdugu yerden bile ısınıyo haberınız ola hocam lenovonun bazı modellerı vardı i5 li gt li ekran kartlı dun ıncelemıstım ısınma hıc yoktu asuslarda 14 ve 15.6 ıncler hepsı ısınma sorunlu ama 16 ınc ler de pek yok yenı modellerde
