Laptop Arızası
-
bilgisayar açılısında 2 kere bip sesi geliyor biosdan,sonra siyah beyaz ekran çıkıyor.
Araştrdım Bellek parite devre hatası yazıor,o ne demek?
Şimdiden Tesekküler...
-
valla bizim bir arkadaşın pc side öyle olmuştu galiba ram çakışmasıydı garantiye göndermişlerdi birde buna bak
http://www.tahribat.com/Forum-Biostan-2-Kez-Kisa-Araliklarla-Ses-Geliyor-85236/
-
markası ne hp mi
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
markası ne hp mi
-----------------------------asus
-
ram sorunu olmali.
2 tane ram varsa bir tanesini tak sadece öyle dene bakalim.
Toplam Hit: 772 Toplam Mesaj: 5
