Laptop Donanımdan Anlayan Mürid?
-
Hacılar elimde olmayan sebeplerden dolayı tekrar eski laptopumu kullanmaya başladım ancak bir sorunum var anlamadıgım klavyesimi bozuk yoksa,bu bilgisayar çok ısındığı içinmi oluyor insanı deli edicek "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" tuşu basılı kalıyor beni delirtiyor:S bunu nasıl düzelticem donanımdan pek anlamam yardımcı olucak biri varmı?
-
tornavidayı sok ve tuşu çıkart.. dikkat et kırmayasın.. sonra bi daha takman imkansız.. başıma geldi.. baya bi uğraştım yapıştırdım falan, bi süre iyi oldu ama (o da senin gibi basılı tutuyordu ama H tuşuydu) sonra bozuldu
-
hacı klavdeki tuşların alayını söktüm,temizledm tekrar takdım ama fayda etmedi:S
-
I tuşunu söktüğünde yine I tuşu basılı mı oluyor? Eğer evetse bunu belki programla yapmışlar..
laptop u güvenli kipte aç.. ordan bak bakalım..yine basılı kalıyor mu?
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------I tuşunu söktüğünde yine I tuşu basılı mı oluyor? Eğer evetse bunu belki programla yapmışlar..
laptop u güvenli kipte aç.. ordan bak bakalım..yine basılı kalıyor mu?
-----------------------------hacı onla alakalı değil bu donanımla alakalı bişey ama neden oluyor anlamadım gitti:S
spy yemişimdir die format atmıştım daha önce
-
hoca mantıklı düşünmüyorsun!
nasıl donanımla alakalı.. ram mi diyo I tuşuna bas.. yoksa anakartta mı programlı..
iki seçenek var.. ya tuş basılı kalıyor ya da biri trojan tarzı bi program atmış sana..o küçük programcıkta sürekli I tuşunu gönderiyor..
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------hoca mantıklı düşünmüyorsun!
nasıl donanımla alakalı.. ram mi diyo I tuşuna bas.. yoksa anakartta mı programlı..
iki seçenek var.. ya tuş basılı kalıyor ya da biri trojan tarzı bi program atmış sana..o küçük programcıkta sürekli I tuşunu gönderiyor..
-----------------------------hocam cidden bu yazılımsal birşey değil :)
hanı belki I'nın altında işlemci vardır ısınıyordur falan diye düşünüyorum.:s
-
:) ummadık taş baş yarar..
o dediğin işlemci mantığı biraz saçma.. bir sürü işlemci ısınıyor ve hiçbiride kendi kendine tuş yollamıyor.. tuş basma mantığı şöyle.. sen tuşa basarsın.. plastik zımbırtı plastik bi plaket üzerinde olan devreye temas eder bu da klavyeden sorunlu devreye gönderir..ordanda anakarta ordan da işlemcine gider..
-
ertan bunu yazdı:
-----------------------------:) ummadık taş baş yarar..
o dediğin işlemci mantığı biraz saçma.. bir sürü işlemci ısınıyor ve hiçbiride kendi kendine tuş yollamıyor.. tuş basma mantığı şöyle.. sen tuşa basarsın.. plastik zımbırtı plastik bi plaket üzerinde olan devreye temas eder bu da klavyeden sorunlu devreye gönderir..ordanda anakarta ordan da işlemcine gider..
birazdan tekrar açıcam içini güzelce temizlicem bakalm ne olcak...
----------------------------- -
hocam muhtemelen klavyenin içindeki baskılarda problem. Baskılardaki iletken boyaya benzeyen madde dökülmüş olabilir. Takılı kalması muhtemeldir. Yada hiç basmayabilir tuş.
