folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop Ekran Kartı Problemi



Laptop Ekran Kartı Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    slm. 10 gün önce laptopum u sabah açıp kullandım sonra kapattım aradan bi 5 dk filan geçti ders programına bakmak için yine açtım sonra ekrana görüntü gelmedi. normal açılıyor anakart filan ama ekran simsiyah kapalı gibi duruyor. kapadım açtım bi dahha yine aynı. sonra intenetten baktım ekran kartı çipi yanmış fikrine kapıldım. bide buraya sorayım dedim. bugün tamire götürcemde başka bi şey olma ihtimali varmı :| 

    işlemcim amd ve çok ısınıyordu. bozulmadan 1 hafta filan önce nvidia nın programından e.k ısısının 82 derece olarak görmüştüm :| bozulduktan sonra söktüm fanın önü 1 parmak toz kaplıydı :) temizledim filan ama iş işten geçti.

     

    bide ankara maltepe pazarında bu işi yapan bi yer varmı biliyormusunuz ? daha önce bi teknik servis görmüştüm. herşeyi yaparız demişti :D

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Hımmm....

     

    Monitörü kapattığında ekranın görüntüsünü kesen bi swich vardır monitörün menteşelerinin orada. Muhtemelen onda sorun vardır. Zaten küçük bir çıkıntısı vardır onun. O takılı kalmış olabilir. Onu bi dene.


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    birgaripaskbestesi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hımmm....

     

    Monitörü kapattığında ekranın görüntüsünü kesen bi swich vardır monitörün menteşelerinin orada. Muhtemelen onda sorun vardır. Zaten küçük bir çıkıntısı vardır onun. O takılı kalmış olabilir. Onu bi dene.


    -----------------------------

     

    katılıyorum eğer herhangi bir yanma olayı olsaydı uyarı verirdi veya hiç açılmazdı ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hassektör. hiç dikkat etmeden servise verdim. umarım öle bişi olmuştur. gerçi servis söylemez heralde öle bişi olsa bile :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 848 Toplam Mesaj: 4