Laptop Fan Temizliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

      Meraba müridler.. Laptop 6 senelik Toshiba A110-195 bugüne dek hiç fan temizliği yapılmadı... Yaz da geliyor, sıcaklık geçen yaz 85 civarlarındaydı. Biraz da performans sorunu yaşıyorum.. Bu nedenlerle fan temizliği yapmaya karar verdim.
     
      İnternette biraz araştırdım da Toshiba'lar için bu olay zormuş fana ulaşmak için klavyeyi sökmek gerekiyormuş. Bunun haricinde fana deliklerden süpürge ile hava çekilip, saç kurutma makinesi ile hava üflenebilirmiş ancak yönü çok önemliymiş.

      Kolayca temizlemek için ne yapmalıyım?


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    upp


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hava alttan girer yandan çıkar.. alttan ağzını daya hayvan gibi 2 3 kere  üfle.. tamamdır.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nibun
    Nibun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2012
    Dişi

    Hiç riske girmeden işi bilen birine vermek daha mantıklı ama illa ben yapacam dersen youtube videoları işine yarayabilir.

    Nibun tarafından 10/Haz/13 13:51 tarihinde düzenlenmiştir

    hadi sevişelim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bende kışın aldığım laptopu sökesim var. fanı temizlemek için.

    lenovolarda toz temizleme modu var ama görmeden inanmıyorum temizlediğine :D

    garanti canımı sıkıyor yoksa 40 kere sökerdim :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SOLH4NL1
    SOLH4NL1's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mart/2012
    Erkek

    Bende Acer Aspıre 5920G  kullanıyorum fanı küf tutmuştu :D Tornavida bulamadım bıcakla açtım temizledim :O... Fön makinasıyla yan taraftan bas havayı :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    motor tamircilerinde olan hava tabancası ile

    havayı üflediği ızgaradan içeri fısssssss fısssssss pııısssssss pıs psı pıssssssssssssssssss fışşşşşşş pısırpısırrrrrrr fıssssssssssss

    yap havayı çektiği yerden bütün pislikler çıkar

    laptopu açmaya gerek yok


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    En güzel temizliği açarak yaparsın, zaten o kadar süre çalışmış pc nin termal macunlarınıda yenileme vakti gelmiştir


    destination@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam laptobun için hiç acmak istemiyorsan yapacağın şey; alt kısımdaki bütün delikleri bantla kapat acık kalmasın, yandaki ızgaraya da daya süpürgeyi 2-3dk boyunca çeksin temizler. tabi fanı söküpte temizlemek gibi olmaz ama işe yarar. hem zor birşey değil ztn korkmayın bu kadar. nette belki servis kitapcıgı vardır onu bulursan sökmeyi fln gösterir onda. dell lerde fln oluyor mesela netten bulabilirsin pdf


    imza
Toplam Hit: 1234 Toplam Mesaj: 9