folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop İslemci Degisimi



Laptop İslemci Degisimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    simdi elimde asusun bi model laptopu mevcut ancak islemcisini degistirmek istiyorum islemci i3 m350 2.27ghz bi islemci ve ben bunun yerine soyle bi islemci koymak istiyorum i3 2130 3.40 ghz mumkunati varmdir? nasil anlayabiliriz bildigim kadaiyla m350 mobile seri bu normal ana kartlar icin sanirim.

     

    eger bu sectigim islemciyi kullanamiyorsam benim islemcimden daha iyi ne var ne kullanmaliyim?


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    notebookta islemci degistirmek maliyetli ve performans acisindan pek mantikli degil..


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    neden anlayamadım sebebını anakarttamı degısmesı gerekıyotr? ben benim pcyi 5-6 kere dagitip topladim mause peddeki tuslarina kadar degistirdim ancak yeni pc almak istemiyorum cunku pahaliya gelecek bana suanda ve okadarda para olamdigindan bole bi cozume basvurmak istedim islemciyi upgrade edip remleride ayni sekilde 3 gbden 4*2 yapmak istiyoum ama bu islemci konusunda yapmam gerekeni cozemedim yardimlar icin simdiden tesekkurler


    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Kullandığın makinenin anakartı elindeki cpuyu ve cpu yükseltmeyi destekliyorsa tabi ki yapabilirsin..


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    haci biraz arastirdim g1 soketmis benim istedigimde 1155 sokete denk gelio anakartinda degismesi gerekecek ve saniyorum semeriyle 80 e mal olacak sadece rami yukseltmek mantikli gelio heralde


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Ram miktarını yükseltsen bile, ekrana yansıyacak performans senin istediğin düzeyde olmayacaktır.

     

    Elindeki makineyi ve cpu'yu okutup yeni bir makine almayı düşün derim.
    Elindeki makine 3 gb ram ile (Excel, sanal kastırmıyorsan) modifiye edilmiş xp, win7 ile işini görecektir.


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hacim asil mevzuat su bu pc benim kizin pcsi oda photoshop lightroom u beraber kullaniyor 2 si beraber acikken bide yaninda muzik dinlediginde pc deli gibi kasio calisma yapmak olum haline geliyor benimde flash da calismalarim oluyo arasira. o yuzden guclendirmek istedim bu pcyi okutmak bilmiyorum nekadara gider ama hani yeni alacagim pcde 800 dolardan asagi olamayacagi icin pek satilmasi bana bi kar getirmez diye dusunuyorum ne etsem nasil yapsam bilemedim


    delimiyim ben?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Müdür, makineyi kastıran cpu. Ram takviyesi yapsan bile etkili olmayacaktır.
    Elindeki cpu'yu upgrade için kullanamıyorsan, anakartın desteklediği üst segment bir cpu ile elilndeki cpu'yu takasta kullanabilirsin.
    Senin orada işler nasıl yürür bilmiyorum ama, istanbulda olsan her türlü okuturduk :) 


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    http://ark.intel.com/products/52955 en ust model g1 sokette saniyorum veya baska secenek ne olabilir acaba?


    delimiyim ben?
Toplam Hit: 813 Toplam Mesaj: 9