Laptop (Öneri)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

     

     

    Abiler Laptop alıcam ben yukarda gördüğünüz ve aşşada özellikleri olan bir tane kendimce seçtim ürün hakkında yorum yapıcak arkadaşlar vardır diyede 

    düşündüm buraya astım konuyu ne dersiniz sonrası için bana problem çıkarırmı? donanımsal yetersizliği var mı? 

     

     

    İşlemci : AMD Turion 64 MK38 2.2GHz

    Bellek (Mb) : 1024MB 533Mhz

    Ekran Kartı : NVIDIA® GeForce™ Go 6100

    Ses Kartı : Onboard

    Faks Modem : 56K

    Ağ Kartı : 10/100

    Pcmcia : Var

    Sabit Disk (Gb) : 120GB 5400RPM

    Optik Sürücü : DVD SUPER MULTI DVD-R/RW COMBO

    Pil Tipi/Ömrü : 2,5 Saat

    Ekran Boyu/Çözünürlük : 17 / 1440 x 900 / WXGA Crystal Brite

    İşletim Sistemi : VISTA HOME PREMIUM - TR

    Boyutlar : 40 cm x 29.5 cm x 4 cm

    Geliştirilmiş Portlar : PCMCI 4xUSB Port S-Video (TV-Out)

    Wireless : Wireless Acer Invilink IEEE 802.11g

    Webcam : BÜTÜNLEŞIK KAMERA

    Bluetooth : Yok

    Aksesuarlar :

    Diğer Özellikler :

    Ağırlık : 3,5 +

    Garanti : 24 AY



     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    fiyatı ne kadar hoca ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    1100 ytl kdv dahil
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca işletim sistemi xp pro olsa iyi olur vistada biraz sorun yaşarsın. pil ömrü azmış birde yetkili servislerini araştır ona göre sorun yaşama. bana sorarsan dell ve toshiba şuanda iyi görünüyor.
Toplam Hit: 889 Toplam Mesaj: 4