Laptop (Öneri)
-

Abiler Laptop alıcam ben yukarda gördüğünüz ve aşşada özellikleri olan bir tane kendimce seçtim ürün hakkında yorum yapıcak arkadaşlar vardır diyede
düşündüm buraya astım konuyu ne dersiniz sonrası için bana problem çıkarırmı? donanımsal yetersizliği var mı?
İşlemci : AMD Turion 64 MK38 2.2GHz
Bellek (Mb) : 1024MB 533Mhz
Ekran Kartı : NVIDIA® GeForce™ Go 6100
Ses Kartı : Onboard
Faks Modem : 56K
Ağ Kartı : 10/100
Pcmcia : Var
Sabit Disk (Gb) : 120GB 5400RPM
Optik Sürücü : DVD SUPER MULTI DVD-R/RW COMBO
Pil Tipi/Ömrü : 2,5 Saat
Ekran Boyu/Çözünürlük : 17 / 1440 x 900 / WXGA Crystal Brite
İşletim Sistemi : VISTA HOME PREMIUM - TR
Boyutlar : 40 cm x 29.5 cm x 4 cm
Geliştirilmiş Portlar : PCMCI 4xUSB Port S-Video (TV-Out)
Wireless : Wireless Acer Invilink IEEE 802.11g
Webcam : BÜTÜNLEŞIK KAMERA
Bluetooth : Yok
Aksesuarlar :
Diğer Özellikler :
Ağırlık : 3,5 +
Garanti : 24 AY
-
fiyatı ne kadar hoca ?
-
1100 ytl kdv dahil
-
hoca işletim sistemi xp pro olsa iyi olur vistada biraz sorun yaşarsın. pil ömrü azmış birde yetkili servislerini araştır ona göre sorun yaşama. bana sorarsan dell ve toshiba şuanda iyi görünüyor.
