folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop Pilini Bitirme...



Laptop Pilini Bitirme...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar. Ortalama bi 6 ay önce yeni bir laptop aldım Asus F3SV modelinden. Bios u incelerken batarya ile ilgili bir kısım buldum. Bunun neolduğunu araştırdığımda da bataryayı belirli süre aralıklarında sıfırlamaya yarıyan birşey olduğunu öğrendim.

    Şimdi şunu sormak istiyorum; ben daha önce bu mereti hiç çalıştırmadım. Çalıştırma aralığım hangi sıklıkla olmalı? Mesela şimdi çalıştırmam iyi olurmu? Ayrıca bunu çalıştırmam halinde makine nekadar süre kapalı kalıyor... Teknik ve genel anlamda biraz bilgi verirseniz sevinirim. İyigeceler!


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Allahallaahhh... koca tahribat aleminden bir kişi bile böyle birşey yapmamışmı ya?... Neyse ben yapayımda yazarım bari... :)


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    pc nin olmayacak şeylerini kurcalama sonra başın çok ağrır...salla gitsin eskisi gibi yap..

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Aynı model bende de var arkadaşım. Eğer o ayarlar ile oynarsan, yanlış bir hareketinde bataryayı kullanamaz hale getirebilirsin. Çünkü Li-On bataryaları tamamen bitiremezsin. Bu tip bataryaların tamamen bitmesi neticesinde kullanılmaz hale gelirler.

    Bilgisayar güç ayarlarında, sürekli güç takılı olmasına rağmen zaman zaman şarj oluyor. Yani; batarya %90 lara kadar kendini kullanıyor, sonra şarj oluyor. Böylelikle bataryanın çalışması sağlanıyor ve bataryanın ömrü uzuyor.

    Dediğin ayarla oynamana gerek yok, bilgisayarın zaten daha iyisini yapıyor


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı model bende de var arkadaşım. Eğer o ayarlar ile oynarsan, yanlış bir hareketinde bataryayı kullanamaz hale getirebilirsin. Çünkü Li-On bataryaları tamamen bitiremezsin. Bu tip bataryaların tamamen bitmesi neticesinde kullanılmaz hale gelirler.

    Bilgisayar güç ayarlarında, sürekli güç takılı olmasına rağmen zaman zaman şarj oluyor. Yani; batarya %90 lara kadar kendini kullanıyor, sonra şarj oluyor. Böylelikle bataryanın çalışması sağlanıyor ve bataryanın ömrü uzuyor.

    Dediğin ayarla oynamana gerek yok, bilgisayarın zaten daha iyisini yapıyor


    -----------------------------
    Eywallah ranger sağolasın ya... Serviste çalışan bir arkadaşım ayaküstü bilgi vermişti yaptır onuda diye ama tam tabi öğrenemedim, bakarım ben ona dedim geçiştirdim... Bari yapmayımda pc halletsin kendikendine. Hersabah açtığımda makineyi pilde açıyorum hep. Bittikten sonra şarj cihazını takıyorum... Gerçi pil ömründe biraz düşüklüğü gözlemledim ama neyse... Yinede sağol...

    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    mescarine bunu yazdı:
    -----------------------------
    RaNGeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynı model bende de var arkadaşım. Eğer o ayarlar ile oynarsan, yanlış bir hareketinde bataryayı kullanamaz hale getirebilirsin. Çünkü Li-On bataryaları tamamen bitiremezsin. Bu tip bataryaların tamamen bitmesi neticesinde kullanılmaz hale gelirler.

    Bilgisayar güç ayarlarında, sürekli güç takılı olmasına rağmen zaman zaman şarj oluyor. Yani; batarya %90 lara kadar kendini kullanıyor, sonra şarj oluyor. Böylelikle bataryanın çalışması sağlanıyor ve bataryanın ömrü uzuyor.

    Dediğin ayarla oynamana gerek yok, bilgisayarın zaten daha iyisini yapıyor


    -----------------------------
    Eywallah ranger sağolasın ya... Serviste çalışan bir arkadaşım ayaküstü bilgi vermişti yaptır onuda diye ama tam tabi öğrenemedim, bakarım ben ona dedim geçiştirdim... Bari yapmayımda pc halletsin kendikendine. Hersabah açtığımda makineyi pilde açıyorum hep. Bittikten sonra şarj cihazını takıyorum... Gerçi pil ömründe biraz düşüklüğü gözlemledim ama neyse... Yinede sağol...
    -----------------------------

     

    ben de , ihtiyacın olmadıkça pil takılıyken güç kablosundan kullanmanı tavsiye edebilirim. :) asus F3SG


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    bendede f3e series var hiç girme o ayarlara derim :D denemedim :D

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
Toplam Hit: 1183 Toplam Mesaj: 7