Laptop Sorunu
-
pc'ye format attım ama başlat çubugu donuyor explorer.exe yi sonlandırıp tekrar görev verdimmi düzeliyo
-
daha düzgün bi cdyi dene.
http://www.sadecegir.com/2009/04/22/perfect-xp-2009-sp3-plus-edition/
buna bak bi. ben bunu kurdum gayet güzel.
edütbidüt:
http://www.sadecegir.com/2009/05/18/perfect-xp-lite-cabuk-kurulum-sadece-254-mb-sadece-6-dk-kuruluyor/
ben bunu kurmuştum. yanlış olmuş. -
3 tane cd degiştirdim hepsinde aynı :D
-
hepsinde aynı iso mu yazılı :S
-
hayır 3 ayrı bilgisayarcıdan aldım 3'üde tanıdık zaten kendi cdlerinden verdi
-
xp yi kurduktan sonra herhangi bişey yükledin mi
-
hayır sadece driverlar
-
hocam tüm sürücüleri avp yle tarayıp fdisk atman lazım anca öle olur
Toplam Hit: 786 Toplam Mesaj: 8
