folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Laptop Tavsiyesi



Laptop Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    Aşağıdaki makinalardan hangisini almalıyım.. aradaki fiyat farkı sırf Hdd için yada usb3.0 içinse onuda göz onunda bulundurarark min. fiyata bir şey almak istiyorum. Diğer markalarda olabilir tavsiyelerinizi bekliyorum.

    http://www.cimri.com/asus-n53sv-sx365r-4-gb-notebook#item-details

    http://www.cimri.com/asus-k53sj-sx079v-4-gb-laptop#item-details

    http://www.cimri.com/asus-n53sv-sx065v-4-gb-laptop#item-details


    Hayallerim ve Kendim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Ekran kartları yönünden bu ikisini tavsiye ediyorum

    NVIDIA GeForce GT 540M

    http://www.cimri.com/asus-n53sv-sx065v-4-gb-laptop#item-details

    http://www.cimri.com/asus-n53sv-sx365r-4-gb-notebook#item-details



    Ama 5400Rpm Harddisk yüzünden ikisinide tavsiye etmiyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    yakın zamanda laptop alan ve tavsiye eden var mı ? 5400 rpm benide engelliyor ama 1500-1600 tl arasındaki bütçeyle alınabilecek bir makinada bulamadım.


    Hayallerim ve Kendim.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Hp Dv6010et buna bakarmısın, kendime kullanıyorum 4 aydır hiç bir sorunla karşılaşmadım ve bütün isteklerime cevap veren bir cihaz.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Otistiq
    Otistiq's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    fiyat olarak pahalı geldi ve ekran kartı : AMD Radeon HD 6470M sanırım yukarıdaki makinalara göre pek iyi değil


    Hayallerim ve Kendim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    İyi değil mi ? :))

    Senin vermiş olduğun sistemlerin hepsi 1156 soket yapısına sahip

     

    benim sana önerdiğim 1155 soket yapısına sahip olan sandy bridge dir. Ekran kartı daha üstün dür, 6 gb ram mevcuttur. 750 gb hdd mevcuttur.. Bir daha bak derim.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
Toplam Hit: 758 Toplam Mesaj: 6