Laptop Wirelesste "Usb Aygıtı Tanımadı" Problemi
-
dün yeni xp kurdum driverler falan hepsini yükledim sorunsuz çalışıyordu biraz önce açtığımda wireless adaptörünü tanımadı tekrar yüklüyorum ama yemiyor usb aygıtı tanımadı diye bi uyarı verip duruyor tekrar formattan başka çözümü varmı yoksa klasik usul format mı çakmalıyım
-
everest ile tam bakda ona göre kur yada güncel driver ffelan indir dene
-
daha dün akşam kurdum sorunsuz çalışıyordu orjinal cd si var onun ile kuruyorum :s
-
Wireless için usb uzatma kablosu vs kullanıyorsan onu iptal et direk usb ye bağla ve başka usb lerde dene
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------
Wireless için usb uzatma kablosu vs kullanıyorsan onu iptal et direk usb ye bağla ve başka usb lerde dene
-----------------------------leptop usta harici değil wireless :) verdiği hata "usb aygıtı tanımadı"
-
çözümünü internette araştırırken buldum çözümü adamın yazdığı ile harfi harfine şu :
"Kardeşim bende bu sorunla karşı karşıya kaldım pc yi kapat fişini cikart 20 25 sanıye pc ye hiç elektirik girmesin sonra fişi tak ve pc yi aç kesinlikle oluyor =)"
şaka gibi ama işe yaradı :D
