folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptopda İnternet Sorunu...



Laptopda İnternet Sorunu...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    iyi geceler millet!

    Bir switch(çoklayıcı) ile arkadaşın modeminden laptopuma internet sağlamaya çalıştım ama çalıştıramadım arkadaşlar.

    Benim laptopda yerel ağ driveri yüklü değil gösteriyor.Netten indirdim yükledim hala yok gösteriyor.yardımcı olursanız sevinirim.

     


    All I need is a possibility.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hadiiii!!! yokmu anlayan.

    ufak bir sorun gibi duruyor ama çıkamadım işin içinden..


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    -Arkadaşım kurmuş olduğun driverin senin notebookunun ethernet kartına ait olduğuna kesinlikle emin ol.

    aygıt yöneticisinde sorunsuz şekilde donanımı görünce tanıtmışsın demektir.

    Sonra gene bağlanmazsa kullanmış olduğun cat5 kablosunun doğru çakılıp çakılmadığını kontrol et

    sorun devam ederse buralardayım


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    driveri yüklediğimi sanıyorum ama hala gözükmüyor..

    laptop ve modeli..."toshiba satellite L10".

     

     


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    driveri yüklediğimi sanıyorum ama hala gözükmüyor..

    laptop ve modeli..."toshiba satellite L10".

     

     


    -----------------------------

    L10 serisi Öğretmenlere verilen modeldir.Bir çok müşterimde vardı.Sorun şu.Sendeki driver exe den oluşmuyor.Yada exe şeklinde olan bir driver elinde mevcutsa bile diriverı kurmuyor sadece dosyaları bir klasöre atıyor.Eğer böyleyse klasördeki dll ve inf dosyaları ile manuel olarak tanıtmalısın.eğer zaten exe dosyası yoksa driver klasörü içinde o zaman gene inf ve dll dosyaları bulunur kesin.yani yine elle tanıtman gerekir.


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hocam saolasın aynen dediğin gibi bir problem var galiba ama

    bu seferde indirdiğim driverde inf i buluyorum ama dll i bulamıyorum..

    PCI ethernet controler mı olcak..


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    PCI ethernet controller olacak hoca.İnf dosyasından tanıtmayı dene.

     

    Aygıt yöneticisinden tanıtılmamış ethernet kartının zerine gel.sürcüyü güncelle de,Listeden yada belirli bir konumdan yükle de,Arama şu konumda içersin diyip inf dosyasının olduğu klasörü seç.Eğer doğru sürücüyse otomatik bulacaktır.Olmazsa ben sana indireyim upload edeyim driverı

    biraz daha buralardayım


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    usta benim ethernet kartının modeli realtek dimi.

    etherneti tanıttım ama doğru mu şüphelendim.

    aygıt doğru çalışmıyor diye hata verdi.

    seni de yoruyoz ama :( 


    All I need is a possibility.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Ne demek kardeşim.Benim zamanımda çok yardıma ihtiyacım olurdu yalvarırdım millete kimse yardım etmezdi.içime dert olurdu a.q. o gün dedim bundan sonra elimden gelen yardımı kimseden esirgemeyeceğim.

    Şimdide elektronik konusunda çok yardıma ihtiyacım var ama gene yardım etmiyorlar.Dur hele onuda çözeyim ortalığın a.qoycam :D

    Neyse hoca senin işe dönelim :D 

    ilk başta chipset driverini yükle

    Linki

    http://support.toshiba-tro.de/tools/Satellite/sl10/win-xp/csutil-sl10-xp-6211001.zip

    Sonra restart et ve ethernet driverinı yükle

    Linki

    http://support.toshiba-tro.de/tools/Satellite/sl10/win-xp/lan-sl10-xp-561810152004.zip

     

    Artık bunlarda olmazsa toshibaya telefon açacağım zükücem belalarını adam gibi driver yapın lan ibneler getirtmeyin beni oraya diyeceğim :D

     

    Şaka şaka bu seferde yükleyemezsen bir çaresine bakarız.


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    :D

    valla saolasın ne diyim.dur şunları bi deneyim sonucu bildiririm

     


    All I need is a possibility.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    yav hacım dediklerini aynen yaptım olmadı :(

    sildim bi daha yükledim.

    istersen bi msn ver orda iki dakka halledelim şu nalet şeyi.


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 1574 Toplam Mesaj: 11