folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Laptopda Kablosuz Ağ Kurmak



Laptopda Kablosuz Ağ Kurmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.

    win7 32 bit var

    geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi

    napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi

     

    teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    yok mu acep bu işten anlayan, dosya paylaşımını da başaramadım gibi ki?

    belki birçok arkadaşın işine yarıyacak cvp verin please (plesenta)

     

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahta
    tahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2008
    Erkek

    Maksat arkadaşın işi görülsün

    konuyu uplayalım bari bilen biri çıkar belki

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    kardes bende kendı ewımde oole dagıtıyodum arkadaslara ben vısta ultumate kullanıyodum sonra sıldım baska bı vısta kurdum sonra olmadı aynı senın kı gıbı oldu ama dıger ıkı pc de ultumate yukluydu daha sonra ben gene bı format ultımate yukledım oldu baglantı netı arkadaslara dagata bıldım  ama zaten denetım masasında bu kurulum sıhırbazı vardır ama wın 7 de nasıl bılmıyorum ama daha ıyı acıklama yapan bırı cıkana kadar bekle baktın yok bulamadın da bısıı bı format cek butun pc ler aynı ısletım sıstemı olsun bıde oole dene kardesım


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    ILKER06 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardes bende kendı ewımde oole dagıtıyodum arkadaslara ben vısta ultumate kullanıyodum sonra sıldım baska bı vısta kurdum sonra olmadı aynı senın kı gıbı oldu ama dıger ıkı pc de ultumate yukluydu daha sonra ben gene bı format ultımate yukledım oldu baglantı netı arkadaslara dagata bıldım  ama zaten denetım masasında bu kurulum sıhırbazı vardır ama wın 7 de nasıl bılmıyorum ama daha ıyı acıklama yapan bırı cıkana kadar bekle baktın yok bulamadın da bısıı bı format cek butun pc ler aynı ısletım sıstemı olsun bıde oole dene kardesım


    -----------------------------

    ben güvenlik duvarı vs kapattım. çok kurcalamamak lazım demekki (biz o kadar kurcalamıyoruz kardeşim : bill gates)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.

    win7 32 bit var

    geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi

    napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi

     

    teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)

     


    -----------------------------

     

    IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.

    ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pardus le internete giriyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    evde 2 bilgisayarım var birinde win7 homepre diğeri xpsp3 iki kez ağ bağlantısı kurabildim nasıl yaptım anlamadım daha sonra da hiç kurmayı beceremedim.. bir türlü kablosuz ağ düzenini halledemedim.. uzun zamandır uğraşmıyorum


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.

    win7 32 bit var

    geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi

    napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi

     

    teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)

     


    -----------------------------

     

     

    IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.

    ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pardus le internete giriyorum.


    -----------------------------

     

    diğerlerine dns'i benim ip'yi mi yazcam

    özürlüysem arayın: 0 900..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.

    win7 32 bit var

    geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi

    napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi

     

    teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)

     


    -----------------------------

     

     

    IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.

    ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pard < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> us le internete giriyorum.


    -----------------------------

     

     

    diğerlerine dns'i benim ip'yi mi yazcam

    özürlüysem arayın: 0 900..


    -----------------------------

     

    Modemin İp adresini ver Dns olarak.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Kumanaga bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    necroshine bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.

    win7 32 bit var

    geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi

    napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi

     

    teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)

     


    -----------------------------

     

     

    IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.

    ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pard < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> us le internete giriyorum.


    -----------------------------

     

     

    diğerlerine dns'i benim ip'yi mi yazcam

    özürlüysem arayın: 0 900..


    -----------------------------

     

     

    Modemin İp adresini ver Dns olarak.


    -----------------------------

    ok man i got it

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    kablosuz ile kabloluyu seç sağ tıkla , köprüle yi seç , IP'leri DNS'leri elle ver , ağ geçitleri aynı olsun.sonra kurduğun kablosuza bağlansınlar


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
Toplam Hit: 2510 Toplam Mesaj: 11