Laptopda Kablosuz Ağ Kurmak
-
3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.
win7 32 bit var
geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi
napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi
teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)
-
yok mu acep bu işten anlayan, dosya paylaşımını da başaramadım gibi ki?
belki birçok arkadaşın işine yarıyacak cvp verin please (plesenta)
-
Maksat arkadaşın işi görülsün
konuyu uplayalım bari bilen biri çıkar belki
-
kardes bende kendı ewımde oole dagıtıyodum arkadaslara ben vısta ultumate kullanıyodum sonra sıldım baska bı vısta kurdum sonra olmadı aynı senın kı gıbı oldu ama dıger ıkı pc de ultumate yukluydu daha sonra ben gene bı format ultımate yukledım oldu baglantı netı arkadaslara dagata bıldım ama zaten denetım masasında bu kurulum sıhırbazı vardır ama wın 7 de nasıl bılmıyorum ama daha ıyı acıklama yapan bırı cıkana kadar bekle baktın yok bulamadın da bısıı bı format cek butun pc ler aynı ısletım sıstemı olsun bıde oole dene kardesım
-
ILKER06 bunu yazdı:
-----------------------------
kardes bende kendı ewımde oole dagıtıyodum arkadaslara ben vısta ultumate kullanıyodum sonra sıldım baska bı vısta kurdum sonra olmadı aynı senın kı gıbı oldu ama dıger ıkı pc de ultumate yukluydu daha sonra ben gene bı format ultımate yukledım oldu baglantı netı arkadaslara dagata bıldım ama zaten denetım masasında bu kurulum sıhırbazı vardır ama wın 7 de nasıl bılmıyorum ama daha ıyı acıklama yapan bırı cıkana kadar bekle baktın yok bulamadın da bısıı bı format cek butun pc ler aynı ısletım sıstemı olsun bıde oole dene kardesım
-----------------------------ben güvenlik duvarı vs kapattım. çok kurcalamamak lazım demekki (biz o kadar kurcalamıyoruz kardeşim : bill gates)
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.
win7 32 bit var
geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi
napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi
teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)
-----------------------------IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.
ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pardus le internete giriyorum.
-
evde 2 bilgisayarım var birinde win7 homepre diğeri xpsp3 iki kez ağ bağlantısı kurabildim nasıl yaptım anlamadım daha sonra da hiç kurmayı beceremedim.. bir türlü kablosuz ağ düzenini halledemedim.. uzun zamandır uğraşmıyorum
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.
win7 32 bit var
geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi
napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi
teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)
-----------------------------IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.
ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pardus le internete giriyorum.
-----------------------------diğerlerine dns'i benim ip'yi mi yazcam
özürlüysem arayın: 0 900..
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.
win7 32 bit var
geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi
napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi
teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)
-----------------------------IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.
ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pard < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> us le internete giriyorum.
-----------------------------diğerlerine dns'i benim ip'yi mi yazcam
özürlüysem arayın: 0 900..
-----------------------------Modemin İp adresini ver Dns olarak.
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
3 arkadaş laptop var bende ethernetten bir internet var onlara neti dağıtmak istiyorum.
win7 32 bit var
geçici kablosuz ağ kurdum ve arkadaşlar bağlandı yalnız internet erişimi yok diyor. kurarken internet paylaşımını başlat dedim hata verdi
napim? yazılım falan varmı bu iş için basit bişi
teşekkürler ii yayınlar efenim (anneme babama slm)
-----------------------------IPLERI elle girmeyi dene ve muhakkak dns leri laptoplara yazmaya unutma.
ayni sekilde ben 2 adet winxp 1 adet xin7 ve 1 adet pard < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> us le internete giriyorum.
-----------------------------diğerlerine dns'i benim ip'yi mi yazcam
özürlüysem arayın: 0 900..
-----------------------------Modemin İp adresini ver Dns olarak.
-----------------------------ok man i got it
-
kablosuz ile kabloluyu seç sağ tıkla , köprüle yi seç , IP'leri DNS'leri elle ver , ağ geçitleri aynı olsun.sonra kurduğun kablosuza bağlansınlar
