Laptopdaki İnterneti Paylaşıma Açmak
-
arkadaşlar kasa pc de wireless adaptör var ve eternet ile nete bağlı . bu wireless ağı ethernetteki neti dağıtmak için kullanacağım fakat win xp de ağ oluşturuyorum ve paylaşım için gerekli işlemleri yapıyorum fakat ağ bir türlü görünmüyor daha doğrusu kurduğum ağı wireless ağ listesinde görüp bağlanmıyor. bunun işini görecek bir program var mı ?
-
connetify prog bu haci indor kur kullan bukadar
-
denedim olmadı hata veryor
-
bazı kartlar destekelmiyor hocam. burada 3 tane alternatifi var deneyebilirsin
http://www.3alternatives.com/3-free-connectify-alternatives
Toplam Hit: 729 Toplam Mesaj: 4
