Laptopu Servise Vermek?
-
slm müridler. laptop aldım 10 ay falan oluyo. Lenovo g560. pc kapanıp duruyor. servise vermeyi düşünüyorum bu konuda fikri olanlara bi kaç sorum olacak
1, rami fanı falan değiştirilmiş olarak gelebilir diye duydum hani kötüsünü takma durumu,bu doğru mudur?
2,extra ücret olacak garanti dışı bir durum varsa(ki oluğunu sanmıyorum) yapmadan önce sorarlarmı yapalım diye?
3,aldığımda win7 basicti, bilindik yöntemlerle ultimate yaptım bu garanti kapsamından çıkarma ihtimali doğurur mu?
4, özel dosyaları d ye yedeklesem d ye de format atarlar mı?( her servise gidince format atılır diye düşünüyorum)
5, izmirdeyim acaba kaç günde geri teslim alabilirim?
-
alayım lazım olur belki
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler. laptop aldım 10 ay falan oluyo. Lenovo g560. pc kapanıp duruyor. servise vermeyi düşünüyorum bu konuda fikri olanlara bi kaç sorum olacak
1, rami fanı falan değiştirilmiş olarak gelebilir diye duydum hani kötüsünü takma durumu,bu doğru mudur?
2,extra ücret olacak garanti dışı bir durum varsa(ki oluğunu sanmıyorum) yapmadan önce sorarlarmı yapalım diye?
3,aldığımda win7 basicti, bilindik yöntemlerle ultimate yaptım bu garanti kapsamından çıkarma ihtimali doğurur mu?
4, özel dosyaları d ye yedeklesem d ye de format atarlar mı?( her servise gidince format atılır diye düşünüyorum)
5, izmirdeyim acaba kaç günde geri teslim alabilirim?
-----------------------------hocam bnde lenovo kullanıyorum ara ups kargo ile kapından alıp kapına bırakıyolar.istanbuldayım 1 hafta içerisinde hatta 4 gün sonra yapılıp geldi adresime ist dışı 2 hafta da gönderirler türkiye çapında 1 tane yetkili servisi var istanbulda ama kotu parça takma olayları yok servisine bizzat ta gitti ilgi alaka güzel hocam.
ücretli onarımı haber veriyorlar arayıp
yazılım garanti kapsamına girmez hocam donanım girer
format atılabilir test amaclı olarak
dedigim gibi 2 haftada falan alırsın detaylar icin konusuruz :)
-
Servise güvenme hocam mutlakla yedekle. Zamanında benim bilgisayar servise gidince yedekleyin demiştim. C'deki Program files, Windows, Users gibi klasörleri yedekleyip D'deki arşivi silmişlerdi.
-
bamboocha bunu yazdı:
-----------------------------
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------
slm müridler. laptop aldım 10 ay falan oluyo. Lenovo g560. pc kapanıp duruyor. servise vermeyi düşünüyorum bu konuda fikri olanlara bi kaç sorum olacak
1, rami fanı falan değiştirilmiş olarak gelebilir diye duydum hani kötüsünü takma durumu,bu doğru mudur?
2,extra ücret olacak garanti dışı bir durum varsa(ki oluğunu sanmıyorum) yapmadan önce sorarlarmı yapalım diye?
3,aldığımda win7 basicti, bilindik yöntemlerle ultimate yaptım bu garanti kapsamından çıkarma ihtimali doğurur mu?
4, özel dosyaları d ye yedeklesem d ye de format atarlar mı?( her servise gidince format atılır diye düşünüyorum)
5, izmirdeyim acaba kaç günde geri teslim alabilirim?
-----------------------------hocam bnde lenovo kullanıyorum ara ups kargo ile kapından alıp kapına bırakıyolar.istanbuldayım 1 hafta içerisinde hatta 4 gün sonra yapılıp geldi adresime ist dışı 2 hafta da gönderirler türkiye çapında 1 tane yetkili servisi var istanbulda ama kotu parça takma olayları yok servisine bizzat ta gitti ilgi alaka güzel hocam.
ücretli onarımı haber veriyorlar arayıp
yazılım garanti kapsamına girmez hocam donanım girer
format atılabilir test amaclı olarak
dedigim gibi 2 haftada falan alırsın detaylar icin konusuruz :)
-----------------------------eyw usta cvp için tşk. anlatmak istediğim şuydu hani bilindik yollarla ultimateye yükselttim gidip babalar gibi parasını basmadım. servise gidince suç teşkil ediyo falan diye garantisi ölmüş olmasın ndan dedim. ayrıca şikayet olayı falan olsa mazallah 20 30 bin cezası var tırsıyom ondan yani :S
-
yyok ya servisin tek ilgi alakası donanımdır ama açıp bakarlar işletim sitemini kontrol için orada geninue yazıyodur muhtemelen np korkma :D
-
işletim sistemi önemli değil. garanti dışı kalmaz.
ancak format atabilirler ve üzerinde lisansı olan işletim sistemini kurabilirler. ve ya kurmaya da bilirler işletim sistemsiz gelebilir.
ama unutmadan hiç bir servis verinin korunmasını garanti etmez.
c-d farketmez. sürücülerin birleşmiş olarakta gelebilir.
çok değerli verilerin varsa bir başka yere yedekle.
-
en iyisi dvdye falan çekeyim önemli olanları . sonrai lk önce ben bi format atayım :D. eyw tşkler cvplar için.
