LCD Monitör Pixel Hatası
-
Mevzu şöyle
Geçen sene yediemin bir arkadaştan çok ucuza Philips BRILLIANCE 200P LCD monitör aldım. Bir kaç gün öncede
NX7900GT geforce ekran kartı aldım. Ekran kartının üstünde digital çıkışlar olduğu digital bağlıyım dedim. Ancak 4
tane pixel hatası oluştu digitali bağlamamla? Analog çevirici takip bagladiğim zamanda her hangi bir problem yok?
Ekran kartından her halde böyle bir problem olmaz? kablo orginal digital kablo olmadığı için böyle bir problem
yaparmı? Yoksa monitörün kendisinin digital çıkışında mı problem olabilir? Bu şekilde sorun yaşayan kimse varmı?
-
4 nokta garantiyi içeriyo die biliyorum.. garanti süresi dolmamış ise gönder diyeceğim ama sonuç ne olur emin değilim cafeye alınan Pcnin birinde 1 tane vardı girmiyo en az üç tane olmalı denmişti yine philips marka idi..
-
Tüplülerin gözünü seveyim :D
-
yok malesef garantisi. zaten hacizli mallardan almıştım.
