LCD Tv Ekran Tamiri..!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    hocalar..arkadasin  LCD tv aldi 7 ay once... model: LE40S62B  ne olduysa bicak firlatilmis ekrana... ekranin sol tarafindan ekranin yarisina kadar bozulmus...bu tv alicam ondan tamir ettirmek istiyorum eski tip tv az anliyorum ama bunlarda jel var acmadim gormedim hic...

    sormak istedigim bu ekran kendim tamir edebilirmiyim edebiliyorsam yontemi nedir... tamirede verebilirim ama oluyorsa kendim deneyip ogrenmek istemem acisindan kendim yapabilirmiyim diye dusunuyorum..

    konuyla ilgisi bilgisi olan vardir insallah..!


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Alma sıfırı kadar para harcarsın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Alma sıfırı kadar para harcarsın
    -----------------------------
    ekrani buldum burda 270$ degisimle beraber 350$ istiyorlar


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sıvı kristal olması lazım ekranda tamiri diye birşey söz konusu olmaz bence ekranı değişmen gerekir 350 dolara alacağın ekranın kalitesi önemli 3 ay sonra renkler solmasın...


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    hep fırlatmak istemişimdir.ne olur diye.öğrendim iyi oldu :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------
    hep fırlatmak istemişimdir.ne olur diye.öğrendim iyi oldu :)
    -----------------------------
    bunlar ozellikle firlatmamis mal bicagi ortagina firlatmis ekrana carpmis:))) bende  hep crt balkondan firlatmayi hayal etmisimdir..


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
Toplam Hit: 1613 Toplam Mesaj: 6