LCD TV Problem..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    2007 yilinda Philips HD 26 inch LCD almistim PC ye de baglayabiliyorum ekrani vs.sorunum sol ust koseden asagi dogru catlak gibi bir cizgi belirdi son 1 aydir  boyle goruntu kaybi filan yasanmiyor ama belirgin bir sekilde orada gorunuyor.musteri hizmetlerini aradim bana hemen en yakin servis numarasini verdiler servisi aradim hala gelmediler.benim merak ettigim bu sorun nedir yada buna benzer bir problem daha once yasayan oldumu diyecektim.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    benimde phlıps lcd monitör var.Aynı senin alattığın gibi olmuştu.Bende aradım servisi gelip aldılar monitörü evden 1 ay sonra yenisi getirdiler...

Toplam Hit: 736 Toplam Mesaj: 2