LCD TV Problem..
-
2007 yilinda Philips HD 26 inch LCD almistim PC ye de baglayabiliyorum ekrani vs.sorunum sol ust koseden asagi dogru catlak gibi bir cizgi belirdi son 1 aydir boyle goruntu kaybi filan yasanmiyor ama belirgin bir sekilde orada gorunuyor.musteri hizmetlerini aradim bana hemen en yakin servis numarasini verdiler servisi aradim hala gelmediler.benim merak ettigim bu sorun nedir yada buna benzer bir problem daha once yasayan oldumu diyecektim.
-
benimde phlıps lcd monitör var.Aynı senin alattığın gibi olmuştu.Bende aradım servisi gelip aldılar monitörü evden 1 ay sonra yenisi getirdiler...
Toplam Hit: 736 Toplam Mesaj: 2
