folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Left 4 Dead | Yüklemek Ve Kurulum



Left 4 Dead | Yüklemek Ve Kurulum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badchucky
    badchucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek

    [color=red][b]Oyunu İndirmek İsteyenler[/b][/color]
    900 mb boyutunda ripli şekilde indirebilirsiniz.
    Full-rip olduğundan hiçbir eksik yoktur.
    [url=http://www.mininova.org/tor/2034889]http://www.mininova.org/tor/2034889[/url]

    bu linki nasıl indireceğini bilmeyenler [url=http://l4d-tr.com/forum/index.php?topic=6]buraya[/url] tıklayarak öğrenebilir.

    bu linki indirdikten sonra [url=http://www.mininova.org/tor/2034889]http://www.mininova.org/tor/2034889[/url]

    rardan çıkarıp C:\Program Files\Left 4 Dead şeklinde koyduktan sonra left 4 dead klasorunun içindeki setup.bat dosyasını çalıştırın.Sonra siyah bir ekran çıkcak orda bir tuşa basın.Yükleme taminen 10-30 dk felan yüzde 80 yada 90 anda DirectX yüklemesi gelcek onu yükleyin.Sonra bir tuşa basın.

    Sonra geldik 2. kısıma

    [color=red][b]1.0.0.8 Patch Linkleri:[/b][/color]
    [color=green]*[/color] Dosya Boyutu: 80.3 MB
    [url=http://isohunt.com/torrent_details/61939925/Left+Dead+No-Steam+Patch+1.0.0.8+Protocol+38?tab=summary]Torrent[/url]
    [url=http://rapidshare.com/files/187683255/l4d.patch.nosteam.1.0.0.8.protocol38.7z]Rapidshare.com[/url]
    [url=http://rapidshare.de/files/43114391/l4d.patch.nosteam.1.0.0.8.protocol38.7z.html]Rapidshare.de[/url]
    [url=http://www.mediafire.com/?2gjkjwhk1zj]Mediafire[/url]
    [url=http://netload.in/dateiJuFbSwuOMk/l4d.patch.nosteam.1.0.0.8.protocol38.7z.htm]Netload[/url]
    [url=http://www.easy-share.com/1903360099/l4d.patch.nosteam.1.0.0.8.protocol38.7z]Easy-Share[/url]
    [url=http://depositfiles.com/files/o6ugp4fk4]Depositfiles[/url]

    burdan bir linkten indirdikten sonra dosyaları C:\Program Files\Left 4 Dead klasorune atıp tümüne evet diyin.

    Geldik sonraki kısıma

    [color=red][b]1.0.0.8'den 1.0.0.9'a yükseltmek için gerekli yama[/b][/color]
    [color=green]*[/color] Dosya Boyutu: 9 MB
    [url=http://rapidshare.com/files/189777608/l4d-1008to1009patch.rar]Rapidshare.com[/url]

    bu linkten indirdikten sonra orda [L4D] Mini-Update 1.0.0.8-0.9.exe tıklıyoruz.L4dın olduğu klasoru seçiyoruz.

    [color=red][b]1.0.0.9'den 1.0.1.0'a yükseltmek için gerekli yama[/b][/color]
    [url=http://rapidshare.com/files/209099665/Left4Dead_Patch_1.0.0.9_to_1.0.1.0_Patch.rar]Rapidshare.com[/url]

    bu linkten indirdikten sonra orda rardaki sonu .exeli dosyaya tıklıyoruz.L4dın olduğu klasoru seçiyoruz.

    [color=red][b]1.0.1.0'den 1.0.1.1'a yükseltmek için gerekli yama[/b][/color]
    [url=http://uploaded.to/?id=3ow0v4]uploaded.to[/url]

    bu linkten indirdikten sonra rardakilerin hepsini l4dın olduğu klasore atıyoruz.

    [color=red][b]1.0.1.1'den 1.0.1.2'e yükseltmek için gerekli yama[/b][/color]
    [url=http://rapidshare.com/files/224520588/L4D.Survival.Pack_Nonsteam.Patch.rar]Rapidshare.com[/url]
    İndirdikten sonra tüm dosyaları l4dın kurulu olduğu yere atın ve [L4D] Standalone 1.18 RC1.exe çalıştırın kurun.


    [color=red][b]1.0.1.2'den 1.0.1.3'e yükseltmek için gerekli yama[/b][/color]
    [url=http://depositfiles.com/files/vqwuvl8eb]depositfiles[/url]

    İndirdikten sonra rev.ini dosyası ve run_l4d.exe dosyası dışında diğer dosyaları l4dın kurulu olduğu yere atın ve[L4D] Standalone 1.18 RC1 patchini uninstal yapın ve sonra yine [L4D] Standalone 1.18 RC1.exe çalıştırın kurun ve oyuna girin.
    [color=red][b]1.0.1.3'den 1.0.1.4'e yükseltmek için gerekli yama[/b][/color]
    [url=http://uploaded.to/file/y8co3u]uploaded.to[/url]
    İndirdikten sonra bütün dosyaları oyunu kurduğunuz klasore atın ve [L4D] Standalone 1.18 RC1 patchini uninstall yapın. [url=http://l4d-tr.com/forum/index.php?topic=4]Şu[/url] konudan indirdiğimiz Standalone patch v1.21.a (yani L4DSP 1.21a.exe)ye tıklıyoruz ve l4dı yüklediğiniz yere yükleyip oyuna giriyoruz.İyi oyunlar

    PATCH YÜKLEME ANLATIMI VİDEO(1.0.1.3 DAHİL )
    [url=http://www.youtube.com/watch?v=iHQgeqG9cck#lq-lq2-hq]L4d Patch anlatımı.Badchucky[/url]

    Not : Görüntü kalitesi kötü olabilir.300 mb dosyayı 16 mb'a düşürdüğümden

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    Bu oyun rip oynanacak bir oyun degil bazı zombilerin sesi manyak havaya sokuyor insanı mesala karanlık bi otoparkta el feneri ilerliyosun bi ağlama sesi geliyor arkadanda ürpertici bi müzik insan buldum sanıp el fenerini ağlayan kadının yüzüne tutuyosun ve tek vuruşta öldürüyo.Bu sesleri duymadan bu oyun oynanmaz + çok kısa bi oyun

    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badchucky
    badchucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    Ripli ama bir eksik bile yoktur.Onlinede oynarsın.Bu patchlerin hepsini yapınca
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    badchucky bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ripli ama bir eksik bile yoktur.Onlinede oynarsın.Bu patchlerin hepsini yapınca
    -----------------------------

    Oyunun sesleri olmadıktan sonra neye yarar


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badchucky
    badchucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    Sesleride var.Her şeyi tam arkadaşlar.Msn grubumuzda vardır. group258646@groupsim.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    badchucky bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sesleride var.Her şeyi tam arkadaşlar.Msn grubumuzda vardır. group258646@groupsim.com
    -----------------------------

    Ee oyun Rip diyosun nasıl sesi var :S


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badchucky
    badchucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    Rip oyunlarda bazı bozukluklar olur ama bunda yok arkadaşım.Msn grubumuzdaki herkesede sorabilirsin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Oyun mecburen rip çünkü steam versiyonundan alıyorlar oyunu. Steam'la işin olmadan oynuyorsun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    süper konu olmuş emeğe saygı +++repppp

    DOM..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badchucky
    badchucky's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2009
    Erkek
    bütün tahribatçıları l4da bekliyorum :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibnalahad
    ibnalahad's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek
    Scofield bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu oyun rip oynanacak bir oyun degil bazı zombilerin sesi manyak havaya sokuyor insanı mesala karanlık bi otoparkta el feneri ilerliyosun bi ağlama sesi geliyor arkadanda ürpertici bi müzik insan buldum sanıp el fenerini ağlayan kadının yüzüne tutuyosun ve tek vuruşta öldürüyo.Bu sesleri duymadan bu oyun oynanmaz + çok kısa bi oyun
    -----------------------------
    hocam sen oyuna fazla kaptırıp oynarken bildirici yazıları görmedin galiba. ağlayan kadın dediğin "witch" kategorisinde bir "infected". sana ekranda yazı çıkıyo witch e bulaşma yanından ağır ağır sız die :D:D:D ha illede witche koymak istiyosan en sağlamı molotov tarzı silahlar onu witch e atacan sonra o sana yanarak koşarken verecen pompalıyı verecen pompalıyı :D:D:D işin o su bu su bi kenara bende defalarca oynadım left4dead i daha bugün sildim harbi güzel olmuş ama kısa be yaw

    yok olmadan, varlığa ulaşamazsın
Toplam Hit: 6208 Toplam Mesaj: 11