Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
Lenovo Legion Mouse Garantisi - Lenovo Türkiye'ye Ulaşım Hk.
Lenovo Legion Mouse Garantisi - Lenovo Türkiye'ye Ulaşım Hk.
-
Merhabalar, Lenovo legion g300s mouse kullanıyorum ancak mouseun kablosunun çıkış yaptığı noktada temassızlık var ve ara ara bu temassızlık yüzünden mouse bağlantısı kopuyor.
Örneğin fps oyunlarında mouseu hızlı hareket ettirince klavyeye çarparsa bağantı kopuyor gibi oluyor.
Lenovo türkiye'ye çağrı açmaya çalıştım ancak o kadar gerizekalı bir sistem ki, hiçbir şekilde mouse altındaki seri numarasını girsem bile kabul etmiyor. çağrı açamıyorum.
Bunu servise nasıl göndereceğim hakkında tecrübe etmiş birileri var mıdır ?
doğrudan BDH – Bilişim Destek Hizmetlerine ulaşsam yardımcı olurlar mı ki ?
ya da 0212 912 01 34 numaralı telefon ile mi sormak gerekir ?
-
Bu hesabı etiketleyip sorununu yazarsan geri dönerler. Lenovo TR'nin genel müdürü bu adam. Hesabını kullanmıyor ama Twitter mail atar baksın diye.
-
mkyb bunu yazdı
Bu hesabı etiketleyip sorununu yazarsan geri dönerler. Lenovo TR'nin genel müdürü bu adam. Hesabını kullanmıyor ama Twitter mail atar baksın diye.
site üzerinden bir çağrı açamaz mıyız ki ?
-
ürünü nerden aldın hocam ilk basamakta onlar sorumlu faturada yazmıyor mu iletişim numarası
-
akmarky bunu yazdı
ürünü nerden aldın hocam ilk basamakta onlar sorumlu faturada yazmıyor mu iletişim numarası
Onlarla uğraşmak yerine direkt servise vereyim istedim.
-
Lenovo Türkiye çağrı merkezi diyor ki biz bdh olarak sadece notebook ve ekranlara bakıyoruz. mouse grubuna bakmıyoruz.
siz bu ürünü alıp satın aldığınız yere vereceksiniz. onlar gönderecek.
hepsiburada'dan çağrı açmaya çalışınca da diyor ki lenovo türkiye ile iletişime geçin diyip telefon numarasını veriyor. orijinal kutu ve fatura ile başvurun diyorlar.
şimdi bunun garanti hizmeti nasıl sağlanacak? :D
komik bir durum.
-
rapidhacker550 bunu yazdı
Lenovo Türkiye çağrı merkezi diyor ki biz bdh olarak sadece notebook ve ekranlara bakıyoruz. mouse grubuna bakmıyoruz.
siz bu ürünü alıp satın aldığınız yere vereceksiniz. onlar gönderecek.
hepsiburada'dan çağrı açmaya çalışınca da diyor ki lenovo türkiye ile iletişime geçin diyip telefon numarasını veriyor. orijinal kutu ve fatura ile başvurun diyorlar.
şimdi bunun garanti hizmeti nasıl sağlanacak? :D
komik bir durum.
aksesuarlara bdh bakmiyor hocam. aldığın yerin geri göndermesi lazım. aksesuarların tamiri vs de yok. lenovo ya yolluyorlar lenovo yenisini veriyor vs şekli.
pcsupport.lenovo.com dan çağrı açmaya çalışıyosan aksesuar seri noları orda çıkmaz genelde
hepsiburadanın ilgilenmesi gerekiyor her türlü.
çözmüyorlarsa aynısından bi tane daha al . "bozuk geldi" de eskiyi iade et
-
yolbulucu bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdı
Lenovo Türkiye çağrı merkezi diyor ki biz bdh olarak sadece notebook ve ekranlara bakıyoruz. mouse grubuna bakmıyoruz.
siz bu ürünü alıp satın aldığınız yere vereceksiniz. onlar gönderecek.
hepsiburada'dan çağrı açmaya çalışınca da diyor ki lenovo türkiye ile iletişime geçin diyip telefon numarasını veriyor. orijinal kutu ve fatura ile başvurun diyorlar.
şimdi bunun garanti hizmeti nasıl sağlanacak? :D
komik bir durum.
aksesuarlara bdh bakmiyor hocam. aldığın yerin geri göndermesi lazım. aksesuarların tamiri vs de yok. lenovo ya yolluyorlar lenovo yenisini veriyor vs şekli.
pcsupport.lenovo.com dan çağrı açmaya çalışıyosan aksesuar seri noları orda çıkmaz genelde
hepsiburadanın ilgilenmesi gerekiyor her türlü.
çözmüyorlarsa aynısından bi tane daha al . "bozuk geldi" de eskiyi iade et
hb den de çağrı açtım. servis raporu var yerine faturamı yükledim.
süreci anlattım neden ret edildiğini. bakalım ne diyeecekler
-
BDH çok boktan bir firma hocam geçmiş olsun sırf bu itlerle uğraşmamak için kurulu sistemleri bozup dell dönüşümü yaptık birçok işletmede. Nasip kısmet diyelim
-
interfector bunu yazdı
BDH çok boktan bir firma hocam geçmiş olsun sırf bu itlerle uğraşmamak için kurulu sistemleri bozup dell dönüşümü yaptık birçok işletmede. Nasip kısmet diyelim
aynen hocam.
ben hb'ye yollayacağım onlar da bdh'ye yollayacak.
bdh servisi ile benim lokasyon bir sokak arası kadar yakın. bu kadar aptalca bir şey görmedim. duymadım.
bir daha alacak olsam lenovo aksesuar almam muhtemelen. büyük rezillik.
-
Lenovo pişmanlık ya ürünleri boktan servislik olursanız hadi geçmiş olsun.. Laptop var bende daha aldığım ilk yıl HDD bozuldu 2 kez gönderdikten sonra anladılar bozuk olduğunu ve değiştiler tabi değişirken kasanın dışını bayağı bir çizdiler metaldi..