Lexmark Z600 Driver !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    üstadlar bana acil lexmark Z600 driver lazım.benim cd bozuldu.lütfen bana yardımcı olun.

    bilenle bilmeyen bir olur mu?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    1-Hoca forum kurallarina bak "yardimm" diye konu basligi olmaz , onun icin konu acarken yandan gecen kurallara goz atin ,daha onemlisi foruma uye olmadan once forum kurallarini bir okuyun

    2-http://www.opendrivers.com/categorycompany/13/1287/printers-lexmark-free-driver-download.html

    3-iyi aksamlar tahribat,her nerede yasaniyor ve yasatiliyorsa...


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    tamam arkadaşım sağol.ben programı indirdim setup tıkladım yükledi daha sonra bir mavi ekranda yazı çıktı ve evet dedim sonra bişe yüklenmedi.eksik bişemi yaptım acaba.başka birşeyle daha mı yapmalıyım?

    bilenle bilmeyen bir olur mu?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    http://www.lexmark.com/publications/pdfs/z600/EMEA/setupsh.pdf  [kurulum klavuzu]

    http://www.lexmark.com.tr/uncomplicate/channel/home/0,7057,300607_2457_0_tr,00.html

    gir siteye solda suruculer var oraya tikla,yazicini sec gorursun orada...


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    yaaww yapamadım..dili seçiyorum.iki dosya çıkıyo.seçiyorum ama ikisindede internet açılmıyo..başka dil seçiyorum yine net açılmadı.bide resim yollamışsın ama benim cd bozuk zaten..ilk verdiğin siteden yüklediğimde şöyle bi yazı çıktı..mavi ekran üzerinde.setup has determined that the spooler service is stopped in order to continue installation,it must be started.do you want the spooler service strted now?choose no to exit the installlation...evet dedim olmadı...hayır dedim..yine birşey olmadı...yani bilgisayara yüklenmedi.

    bilenle bilmeyen bir olur mu?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Hoca adresi ver eve gelip ben yukliyim istersen ,azcik ugras ,bir yerde hata yapiyorsun demekki...


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    wala iyi olur üstad..cd den yüklediğim zaman hata veriyor...RPC sunucusu kullanılamıyor diyor.

    bilenle bilmeyen bir olur mu?
Toplam Hit: 4301 Toplam Mesaj: 7