LG KG300

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iyaex
    iyaex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Arkadaşlar bu telefon için düşünceleriniz nedir ? Kullananınız vardır belki bi bilgilendirirseniz sevinirim.

    Lif"s Good
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iyaex
    iyaex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Arkadaşlar hiç bilen yokmu yawfs 2 gün oldu hiç cevap yazan yok yoksa çömez olduğumuz içinmi cevap yazmıyon

    Lif"s Good
Toplam Hit: 748 Toplam Mesaj: 2