Lg X170 Wireless Sorunu
-
Lg x170 netbook ne yaparsam yapayım internete wireless üzerinden bağlanmıyor.üzerinde ssd vardı söküp kendi hdd sini taktım.ondan sonra wireless bağlanmayı bıraktı.format attı win 8 den win 7 ye döndüm ama olmadı.kablosuz ağları görüyor,bağlan diyorum tamam şifreyi yaz diyor şifreyi giriyorum bu ağa bağlanamıyor diyor.(şifre yanlıştır demeyin aynı şifreyle tablet ve diğer notebook bağlanıyor) bir el atın hocalar şimdiden teşekkürler.
-
hocalar yardım
-
wireless kartını değiştirmeyi denedin mi ?
yada usb wireless adapter alip girmeyi denedin mi ?
yada baska bir ağa baglanmayı denediğinde sonuc nedir ?
Toplam Hit: 659 Toplam Mesaj: 3
