Line Age II C4

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Posmort3m
    Posmort3m's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaslar line age oynayan war mi yaw ben yeni basladım da bi suru yer gezdim anladıgım bi yer cıkmadı internette ve cok zugurt kaldım para kasılabilecek yer bilyor musunuz karakterim mage

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    lineage2 C4 oynayan tonlarca arkadaşım.Hemen hemen oyunda herşeyi yapmış durumdayız.Yardım istersen vextaa@gmail.com   msnim.Yakındada  kendi serverımızı açıcaz editlemeyle uğraşıyom.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    server kaç x onalrı söle ama ben zamnanında toide kasıodum ama server ratelerini sölersen daha ii olur bide mage hangi class

    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
Toplam Hit: 842 Toplam Mesaj: 3