

Linux Üzerine Autodesk "08 Max Kurma Yöntemi?
-
Selam Arkadaşlar;
Linux üzerine Max 2008 i kurmanın yollarını arıyorum Yardım edebilecek veya fikir verebilecek
varsa sevinirim.
-
Konuyu açalı 19 gün oldu tek bir cevap bile veren olmadı.. Ben nasıl bir çıkmaza girdim allahım.. :)
-
wine gibi emulatörler denedin mi?
-
winehq program veritabanına baktım malesef wine emule edemiyormuş; Install penceresi çöküyormuş.
Toplam Hit: 1877 Toplam Mesaj: 4