Linux'da Oyun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ironhandfahri
    ironhandfahri's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Ya bu Linux Ubuntu LTS 12.4 için biraz eskileri anmak istiyorum. Bir Vice City olabilir, Underground 2 olabilir. Bunları çalıştırabilmem için Wine ve bir kaç port gerekli herhalde. Bunu yapan ya da yapabilen var mı? Okulların açılmasına az kalmışken biraz eskiye gideyim dedim. Teşekkürler.

Toplam Hit: 2116 Toplam Mesaj: 1