folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Linux"U Kaldırıp Windows İle Devam Etmek İstiyorum,Fakat GRUB ; Linuxun Olduğu Yere Yüklü.L



Linux"U Kaldırıp Windows İle Devam Etmek İstiyorum,Fakat GRUB ; Linuxun Olduğu Yere Yüklü.L

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Linux'u kaldırıp windows ile devam etmek istiyorum,fakat GRUB ;linuxun olduğu yere yüklü.windows kurulumuna zarar vermeden bu işi nasıl hallederim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    valla ben linuxu kurdugumda 25 gblık bi bölüm ayırmıştım oraya kurmuştum. kaldırmak istedigimde ise xp cdsini takıp formata dogru giderken yüklü olan windows sürümleri aranıor dedigi yerde 25 gb dosya dürü bilinmeyen bi bölüm gösterdi. orayı sildim sonra reset attım oldu. sende olurmu bilmem ama :).

     yada partion magic ilede olabilir düşünüyüorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ilk dediğini deneyeceğim.

    partition magic le partisyonu olduğu gibi silersem, önyükleyici kalmaz.dolayısıyla windows açılmaz.

    tşk.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    grub eger MBR'de yani HDA0'da yani hardiskin bölümleme ve başlangıç dosyalarının bulunduğu bölümde yüklü ise zaten sen windows kurarken windows kenid MBR sini onun üzerine yazar bu MBR standart oldugundan FixMBR de denebilir bu işleme. Hee eğer Grub linux'un bölümünde ise o zaman ya grubu linuxun bağımlılık paket yöneticisinden bulup silecen eğer olmadıysa toptan linux bölümüne format çakacan, önce windowsu kur sonra windowstan biçimlendirirsin...

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Linux kurduğun harddisk alanını sil. Ntfs olarak formatla. Sonrasında MBR'ı yeniden yüklemek için windows xp cd'si ile sistemini aç. Kurtarma konsoluna düş, fixmbr komutunu ver yeniden başlat sistemini..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek
    Başlat>çalıştır>fixmbr bu kadar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    fixmbr işe yaradı. teşekkürler.partition magic ile de linux un olduğu yeri formatladım. mis.

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    benim de aynı derdim var.

    şu anda vista'nın inmesi bitti. şimdi partları birleştirip yükleyeyim. inşallah sorun çıkmaz. 


    . . .. . ... .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lkereng
    lkereng's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla ben linuxu kurdugumda 25 gblık bi bölüm ayırmıştım oraya kurmuştum. kaldırmak istedigimde ise xp cdsini takıp formata dogru giderken yüklü olan windows sürümleri aranıor dedigi yerde 25 gb dosya dürü bilinmeyen bi bölüm gösterdi. orayı sildim sonra reset attım oldu. sende olurmu bilmem ama :).

     yada partion magic ilede olabilir düşünüyüorum.


    -----------------------------
     partion magic  Programının linkini koysana ;)
Toplam Hit: 1728 Toplam Mesaj: 9