Lisans Üstü Eğitim
-
arkadaslar meslek yuksek okul harita bölümü bu yıl bitiyo lisans tamamlamak için almanya daki üniversitelerden birine başvurmayı düşünüyorum almanyada okuyan veya okumayı düşünen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
-
neden almanya acaba öğrenebilir miyim ?
-
almanda tanıdıklarım var türkiyede mühendislik fakültesi için dgs ye girmem lazım ve dgs de türkiyede derece yapmam gerekiyor kaldıki bölümümden çok az öğrenci alınıyor bu yüzden
-
almanya'nın haritacılıktaki konumu hakkında hiçbir bilgim olmamasıyla birlikte avusturya, isviçre gibi ülkelerin haritacılıkta dünyada en iyi ülkelerden birkaçı olduğunu duymuştum. illaki yurt dışı diyorsan oralara da bir bakmanı tavsiye ederim.
-
Dostum Almanya tamamen artık öss puanıyla alıyo, Almanyayı unut derim.Onun dışında poonyaya gelebilirsin.
-
öss puanına gerek duymuyo rheinland özel okulları kapsamında ilk yıl 1000 saatlik dil eğitimi sonrası türkiyedeki bölümüne eşdeğer bölümde okuma imkanı sunuyor.
-
coLdPriNCe bunu yazdı:
-----------------------------
almanya'nın haritacılıktaki konumu hakkında hiçbir bilgim olmamasıyla birlikte avusturya, isviçre gibi ülkelerin haritacılıkta dünyada en iyi ülkelerden birkaçı olduğunu duymuştum. illaki yurt dışı diyorsan oralara da bir bakmanı tavsiye ederim.
-----------------------------isviçredeki eğitim hakkında bilgi verebilirmisin
