Lisans Üstü Eğitim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exorcise
    exorcise's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    arkadaslar meslek yuksek okul harita bölümü bu yıl bitiyo lisans tamamlamak için almanya daki üniversitelerden birine başvurmayı düşünüyorum almanyada okuyan veya okumayı düşünen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.


    ne gerek war gönuller bi olsun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    neden almanya acaba öğrenebilir miyim ?


    "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exorcise
    exorcise's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    almanda tanıdıklarım var türkiyede mühendislik fakültesi için dgs ye girmem lazım ve dgs de türkiyede derece yapmam gerekiyor kaldıki bölümümden çok az öğrenci alınıyor bu yüzden 


    ne gerek war gönuller bi olsun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    almanya'nın haritacılıktaki konumu hakkında hiçbir bilgim olmamasıyla birlikte avusturya, isviçre gibi ülkelerin haritacılıkta dünyada en iyi ülkelerden birkaçı olduğunu duymuştum. illaki yurt dışı diyorsan oralara da bir bakmanı tavsiye ederim.


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Dostum Almanya tamamen artık öss puanıyla alıyo, Almanyayı unut derim.Onun dışında poonyaya gelebilirsin.

     


    https://t.me/pump_upp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exorcise
    exorcise's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    öss puanına gerek duymuyo rheinland özel okulları kapsamında ilk yıl 1000 saatlik dil eğitimi sonrası türkiyedeki bölümüne eşdeğer bölümde okuma imkanı sunuyor. 


    ne gerek war gönuller bi olsun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exorcise
    exorcise's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    coLdPriNCe bunu yazdı:
    -----------------------------

    almanya'nın haritacılıktaki konumu hakkında hiçbir bilgim olmamasıyla birlikte avusturya, isviçre gibi ülkelerin haritacılıkta dünyada en iyi ülkelerden birkaçı olduğunu duymuştum. illaki yurt dışı diyorsan oralara da bir bakmanı tavsiye ederim.


    -----------------------------

    isviçredeki eğitim hakkında bilgi verebilirmisin 


    ne gerek war gönuller bi olsun
Toplam Hit: 908 Toplam Mesaj: 7