folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Lisansı Olanlar İçin Orjinal Windows8 Pro



Lisansı Olanlar İçin Orjinal Windows8 Pro

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Lisans satın almış ancak temiz, orjinal windows8 indirme sayfasını bulamayanlar için (bana lazım olduğu için) bir araştırma yaptım ve microsoft türkiye ile konuştuktan sonra adımları uyguladım.

    Malesef microsoft un web sitesinin yönlendirdiği Windows8 Upgrade Asistant şuanda çalışmıyor. 

    (KISA YOL İÇİN EN ALTA İNİNİZ.) 

    Normal Yol

    Microsoft sipariş numaranızın elinizde olması gerekiyor , bunun için satın alma işlemini gerçekleştirdiğiniz email adresine ulaşabiliyor olmanız gerekli.

    http://www.mswos.com/

    txh3.png%20%28973×649%29

    Adresine girin , bilgilerinizi girin , sipariş numarasını hatırlamıyorsanız mail hesabınızın arama sayfasınn

    '' Thanks for ordering Windows 8 '' yazıp aratın , epostayı görürsünüz , eğer epostaya ulaşamıyorsanız 

    '' 444 67 87 '' i arayarak microsoft türkiye den size eposta atmasını sağlayabilirsiniz ( lisans kodunuz ve order no beraber geliyor)

    Alt kısımda Winwos8-Setup linkini göreceksiniz , tıkladığınızda inecek.

    İnen programa lisans kodunuzu yazar yazmaz Windows8 İso inmeye başlayacak Kolay gelsin :) 

    m9nu.png%20%28224×47%29

    dmsq.png%20%28713×560%29

     

    KISA YOL : Sizin için upload ettiğim Windows8 indirme yazılımını indirin.

    http://yadi.sk/d/t67OcsH07-CRb

    Lisans kodunuzu yazın ve Windows8 inmeye başlasın.

     

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bu 15-20 tlye lisans kodu satanlar vardı duruyormu hala onlar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    bu 15-20 tlye lisans kodu satanlar vardı duruyormu hala onlar

    29 tl di , geçeli 1 yıl olcak hatta oldumu ? :) 

    atw8.png%20%28558×269%29

    PanxeR tarafından 19/Tem/13 13:02 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Çok pahalı lan. Kırılmadı mı daha?


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    noname bunu yazdı

    Çok pahalı lan. Kırılmadı mı daha?

    Neredeyse ilk çıktığı gün kırıldı,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 921 Toplam Mesaj: 5