folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lisanslı Telsiz



Lisanslı Telsiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Selam müridler bu lisanlı telsizleri alabilmemiz için ne yapmamız gerek şartları felan varmıdır nerde buluruz bilen varmı acaba ?


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    açmadan önce googleden baksaydın iyiydi , www.amatortelsiz.com

    ama sana söyliyeyim yıllık telsiz bedeli pahalıdır


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    mehmetcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    açmadan önce googleden baksaydın iyiydi , www.amatortelsiz.com

    ama sana söyliyeyim yıllık telsiz bedeli pahalıdır


    -----------------------------

    usta kafam karışıyor bir sürü yönetmelik maddeleri var ne yapacağımı şaşırdım bilen kullananan vardır diye sordum basit bir şekilde anlatır diye


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    ne için kullanacaksın sen


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    öyle uğraşmak için can sıkıntısı


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    yıllık kullanım bedeli bin lirayı buluyor. telsizler ucuz. amatör telsiz ruhsatı alman lazım. bulundugun şehirde vardır dernek onlar veriyor ama ugraştıgına degmez. yada Dağcılık klublerine kaydol. onlarla beraber kullanımın ucuz olur


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    mehmetcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    yıllık kullanım bedeli bin lirayı buluyor. telsizler ucuz. amatör telsiz ruhsatı alman lazım. bulundugun şehirde vardır dernek onlar veriyor ama ugraştıgına degmez. yada Dağcılık klublerine kaydol. onlarla beraber kullanımın ucuz olur


    -----------------------------

    Peki sağol usta eyvallah.


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
Toplam Hit: 1046 Toplam Mesaj: 7