Lisanslı Telsiz
-
Selam müridler bu lisanlı telsizleri alabilmemiz için ne yapmamız gerek şartları felan varmıdır nerde buluruz bilen varmı acaba ?
-
açmadan önce googleden baksaydın iyiydi , www.amatortelsiz.com
ama sana söyliyeyim yıllık telsiz bedeli pahalıdır
-
mehmetcan bunu yazdı:
-----------------------------
açmadan önce googleden baksaydın iyiydi , www.amatortelsiz.com
ama sana söyliyeyim yıllık telsiz bedeli pahalıdır
-----------------------------usta kafam karışıyor bir sürü yönetmelik maddeleri var ne yapacağımı şaşırdım bilen kullananan vardır diye sordum basit bir şekilde anlatır diye
-
ne için kullanacaksın sen
-
öyle uğraşmak için can sıkıntısı
-
yıllık kullanım bedeli bin lirayı buluyor. telsizler ucuz. amatör telsiz ruhsatı alman lazım. bulundugun şehirde vardır dernek onlar veriyor ama ugraştıgına degmez. yada Dağcılık klublerine kaydol. onlarla beraber kullanımın ucuz olur
-
mehmetcan bunu yazdı:
-----------------------------
yıllık kullanım bedeli bin lirayı buluyor. telsizler ucuz. amatör telsiz ruhsatı alman lazım. bulundugun şehirde vardır dernek onlar veriyor ama ugraştıgına degmez. yada Dağcılık klublerine kaydol. onlarla beraber kullanımın ucuz olur
-----------------------------Peki sağol usta eyvallah.
